Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. oktober 2012

Jeg sendte en e-post til Ingeus






Gmail - Update/Fwd: Thank you for your application with JD Sports








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Update/Fwd: Thank you for your application with JD Sports










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Oct 16, 2012 at 11:58 PM





To:
Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>


Cc:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>







Hi,

I'm sending an update about this job which you adviced me to apply for at the meeting at Ingeus on Thursday last week.

You also mentioned a change of circumstances form, in that meeting.


I haven't gotten any Jobseekers Allowance since 24/9, because of some buraucracy, from the Jobcentre.

I can't even afford to go to jobinterviews now.

Do you know when I'm going to get the Jobseekers Allowance-payment?


Have you sent the change of cirumstances-form to them?

Is that going to reset my Jobseekers Allowance?

Because I'll soon run out of money for food and electricity etc. here, so I'm just trying to get some information about my Jobseekers Allowance.

It's a bit frustrating that I don't get proper information about this, I think.

Best regards,

Erik Ribsskog


div class="gmail_quote">---------- Forwarded message ----------

From: <noreply@jdplc.com>
Date: Tue, Oct 16, 2012 at 5:40 PM
Subject: Thank you for your application with JD Sports
To: eribsskog@gmail.com



Dear Mr Erik Ribsskog,

Re: Assistant Manager

Thank you for your interest in joining our team at JD Sports.

We are currently reviewing all applications and will be in touch shortly to confirm the status of your application.

Once again, thank you for your interest.

Kind regards
Human Resources Team
JD Sports



PEOPLEBANK_REFERENCE:CORP_MAIL:42739328:SENT_BY_PEOPLEBANK










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter