Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. oktober 2012

Mer om Gedde/Gjedde-slekten






Gmail - Gjedde/Gedde








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Gjedde/Gedde










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Oct 18, 2012 at 12:06 PM





To:
jorunn.frosch@googlemail.com


Cc:
she@topdanmark.dk, Ove Gedde <gedde@tdcadsl.dk>, "Nils G. Bartholdy" <ngb@ra.sa.dk>







Hei,

du misforstår.

Jeg er selvfølgelig interessert i å jobbe med slektsforskning.

Men jeg har ikke anledning til å reise til Oslo, dessverre.

Du sa forresten at du var barnebarn av Anders Gjedde Nyholm sin fetter.


Og han må vel ha vært barn av Didrik Nyholm, (Maren Gjedde sin lillebror).

Hva driver du med i Afrika forresten?

Og hvorfor er du medlem av den ordenen?


Kan du forklare litt mer om din bakgrunn?

Du har kanskje et nettsted eller noe som gjør at vi andre kan verifisere deg.

Det sølv ølkruset, som jeg fikk i gave på min 34-års dag, i 2004.


Det viste forresten bestemor Ingeborg meg, at var gravert med 'gedde'.

Så det er kanskje eldre enn L. C. Nyholm sin tid og.

Det er mulig.

Mvh.

Erik Ribsskog



2012/10/18 Jorunn Frosch <jorunn.frosch@googlemail.com>

Jamen hvis du ikke er interesseret så siger vi det. Det var jo kun et tilbud. Held og lykke videre. Mvh Jorunn

Den 23:34 17. oktober 2012 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:


Hei,

det er mulig at du er i Afrika.


Men jeg skriver vel ikke på afrikansk.

Jeg sier at jeg er flyktning fra Norge, og bor i Liverpool.

Og at jeg ikke har penger, og ikke kan dra til Norge.

Også vil du fortsatt møte meg i Oslo.


Da er det noe galt et sted Jorunn Frosch.

Det virker som at man blir analfabet hvis man reiser til Afrika.

Er det derfor det er så høy prosent av analfabeter i Afrika?


Erik Ribsskog


2012/10/17 Jorunn Frosch <jorunn.frosch@googlemail.com>

Jeg er for tiden på rejse i Afrika og er kun i Europa (i Oslo) nogle dage i november. Jeg vil gerne mødes så vi kan diskutere projektet nærmere før jeg evt. giver dig et sådant opdrag. Jeg har nogle penge til overs som jeg vil bruge af skattemessige grunde i år.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter