Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. november 2012

Mer om jobbsøking i England






Gmail - Job Opportunity








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Job Opportunity










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Nov 13, 2012 at 5:31 PM





To:
Recruitment Direct <recruitmentdirect@hotmail.com>


Cc:
Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>







Hi,

I see now that I've manage to leave the phone on 'silent'.

(It's a quite new mobile, and I've had some problems earlier with strange calls, on my last number).


But I've put it back on normal now, so you could just try to call me again tomorrow.

Sorry about the problems with this!

Best regards,

Erik Ribsskog




On Tue, Nov 13, 2012 at 10:40 AM, Recruitment Direct <recruitmentdirect@hotmail.com> wrote:



Hi Erik

I've been trying to contact you to discuss a Job Opportunity in Dorset.  Could you please call me on 0044 28 9051 7023 or tell me a suitable time to contact you.


Many Thanks
Rachel




Recruitment Direct Ltd

Belfast Office
3rd Floor    
Premier Business Centre
20  Adelaide Street  

Belfast
BT2 8GD
                                                                                                                                                                   
                           
Main Tel:  02890 517023          
Office Mobile: 07889137401                                                                  
Fax: 0845 1308447
www.recruitmentdirect.net
























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter