Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. desember 2012

Fler e-poster fra Philip Gabrielsen

Noname 351   Noname 352   Noname 353   Noname 354   Noname 355   Noname 356   Noname 357   Noname 358   Noname 359   Noname 360   Noname 361   Noname 362   Noname 363   Noname 364   Noname 365   Noname 366   Noname 367   Noname 368   Noname 369   Noname 370   Noname 371   Noname 372   Noname 373   Noname 374   Noname 375   Noname 376   Noname 377   Noname 378   Noname 379   Noname 380   Noname 381   Noname 382   Noname 383   Noname 384   Noname 385   Noname 386   Noname 387   Noname 388   Noname 389   Noname 390   Noname 391   Noname 392   Noname 393   Noname 394   Noname 395   Noname 396   Noname 397   Noname 398   Noname 399   Noname 400

PS.

Disse linkene åpnes i et eget vindu.

PS 2.

Jeg har nå publisert halvparten av de åtte hundre e-postene, (fra Wikipedia sitt lukkede forum), som Wiki-admin Philip Gabrielsen aka. Flums sendte meg, for en drøy uke siden, (må det vel ha vært).

Jeg har valgt å publisere disse e-postene, fordi at det virker for meg, som at noe er alvorlig gæernt, i Wikipedia, etter at jeg ble bannet derfra, av Orkla, (ifølge en versjon ihvertfall), for noen år siden.

Jeg vet ikke hvorfor Philip Gabrielsen har sendt meg disse e-postene.

Og Philip Gabrielsen har trakassert meg både på Wikipedia og på sitt eget nettsted, så jeg har derfor valgt å ikke kontakte han, om dette.

Men jeg synes at disse e-postene, vel er noe som burde bli offentliggjort, etter at Philip Gabrielsen har sendt dem til meg.

Jeg kan ikke sitte her og ruge på disse e-postene aleine, har jeg tenkt.

Så jeg vil fortsette å publisere resten av disse e-postene, i dagene fremover.

Og jeg vil prøve å holde den samme takten, som jeg har holdt hittil, da.

Det vil si at jeg vil prøve å fortsette å publisere femti 'Philip Gabrielsen e-poster', om dagen, da.

Så da burde denne 'haugen', på 800 Wikipedia e-poster, være ferdig publisert, om en drøy ukes tid, da.

(Hvis alt går etter planen, ihvertfall).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter