Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. desember 2012

Jeg sendte en e-post til Bouncer4You






Gmail - Eggdrop bot/Fwd: Bill be paid








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Eggdrop bot/Fwd: Bill be paid










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Dec 26, 2012 at 11:47 PM





To:
info@bouncer4you.info


Cc:
Bouncer4You <herbert@bouncer4you.de>, Bouncer4You <Herbert@bouncer.de>







Hi,

I can't see that I've recieved a reply to this e-mail, so I'm sending a reminder about this.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


PS.

The reason I'm sending this reminder is that someone on irc today made me aware of that this bot is still up and running.

Someone have added a lot of gay-channels on it.

(To make me look stupid, or something, it seems).

What's going on, I was wondering.

I can't see that I've paid for this bot-shell, in a couple of years now.


How can it still be up and running, (and on a lot of strange channels?).


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Nov 10, 2011 at 3:25 PM
Subject: Eggdrop bot/Fwd: Bill be paid
To: info@bouncer4you.info


Hi,


I want to cancel subscription for Eggrop-bot please.


Thanks in advance for any help!


Yours sincerely,


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Bouncer4You <info@bouncer4you.info>

Date: Tue, Feb 8, 2011 at 4:00 AM
Subject: Bill be paid
To: eribsskog@gmail.com


Dear Customer,

your bill (RE110112623) four our products of your account 15262 is paid.

Your Bouncer4You Team











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter