Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. januar 2013

Det er visst noen som har sendt tulle e-post, i mitt navn, til Ingunn Yssen






Gmail - SV: Sommerjobb 1987








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Sommerjobb 1987










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Jan 21, 2013 at 3:24 PM





To:
Yssen Ingunn <ingunn.yssen@stortinget.no>







Hei,

det her er noen som har lest bloggen min og som sender tulle e-poster i mitt navn.

Jeg har også fått en lignende e-post fra en i Fremskrittspartiet nylig.

Hvis jeg rapporterer om dette til politiet, så gjør de ikke noe.


Så jeg får ikke rettighetene min, vil jeg si, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i 2003.

Hils Gerd Liv Valla.

Mvh.


Erik Ribsskog


2013/1/21 Yssen Ingunn <ingunn.yssen@stortinget.no>
Det er nok ikke meg :-)

Mvh
Ingunn

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. januar 2013 22:11
Til: Yssen Ingunn
Emne: Sommerjobb 1987

Hei Ingunn,

er du hu fra Drammen, som jobba sammen med Annika Horten og Hege fra Rødgata, sommeren 1987 vel?

Var du i brylluppet til Hege og hennes neanderthal-mann, (må man vel nesten kalle det), Jan Snoghøj?

Kjenner du Solveig, telegrafisten på Scandinavian Star?

Mvh

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter