Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. januar 2013

Det her er et Everton-nettsted, som jeg lagde, da jeg bodde i Oslo, i 2004. Jeg klarte å ta opp scoringer, fra TV-en, (siden jeg hadde TV-kort, på PC-en), og å så poste disse videoene, på dette Angelfire-nettstedet. Men jeg var ikke så god på HTML, (på den her tiden), for jeg brukte mest tid på å lære meg Java og Linux osv., på HiO IU. (Men jeg klarte å gjøre noen enkle ting, på web også, da. Men jeg hadde ikke så mye, å publisere om, på den her tiden, syntes jeg. (Og jeg var også ganske privat, som person, på den her tiden). Så derfor ble det fotball, som jeg begynte å publisere om, da)

everton nettsted 2

http://www.angelfire.com/al4/evertonfc/index.html

PS.

En av videoene fra nettstedet ovenfor virker enda, ihvertfall:

video virker enda

PS 2.

Scoringene til Leon Osman, mot WBA, de var visst fra slutten av august, i 2004.

Dette var på den tiden, som jeg var ferdig, med å jobbe som 'sommer-butikksjef', på Rimi Langhus.

Og jeg hadde så et par uker fri, før jeg flyttet til Sunderland, for å studere ved universitetet der, i midten av september, i 2004.

På disse to ukene, så gjorde jeg ting som å planlegge reisen til Sunderland.

Jeg leide en varebil, fra Bislett Bilutleie, og kjørte tingene mine, til City Self Storage, avdeling Colosseum, hvor jeg leide en lagerbod.

Og jeg tok med to kofferter, med klær og PC-deler, osv., til England.

Og jeg vasket hele leiligheten, den siste natten, som jeg bodde, i Oslo.

Og så tok jeg taxi, til Gardermoen, for å ta et fly til London Heatrow, og derfra, så tok jeg et nytt fly, til Newcastle.

Og derfra, så tok jeg taxi, til Sunderland.

Da jeg skulle ta drosje, til Gardermoen, så måtte jeg be drosjesjåføren om å kjøre innom City Self-Storage, på Majorstua.

For jeg var litt trøtt, da jeg holdt på med den her flyttinga.

Så jeg hadde glemt å legge de 200 AG-skuddene mine, fra Heimevernet, i lagerboden, hos City Self-Storage.

Så jeg måtte innom der, med AG-skuddene mine, på vei til Gardermoen, da.

For de kunne jeg nesten ikke kaste, (som jeg gjorde med en del av de andre tingene mine, sånn som gamle klær, osv.), eller ta med til Sunderland, da.

Og jeg solgte ting som TV, DVD, stereoanlegg, oppvaskmaskin og kjøleskap, til en brukthandel, (på Bislett).

For jeg tenkte at jeg kunne jo bare kjøpe sånne ting på nytt, seinere.

Jeg hadde nemlig overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i desember, i 2003.

Så derfor, så ville jeg bort, fra Oslo, da.

Og dro derfor til Sunderland, (som student), i september, i 2004.

For det var det beste jeg klarte å få til, når det gjaldt å komme meg bort, fra Norge, da.

Siden jeg var student, på den her tiden, og ikke hadde noe særlig formue, da.

Så sånn var det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

fri begynnelsen av september 2

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/3586100.stm

PS 4.

Her kan man se det, at jeg linker til det her Everton-nettstedet mitt, på VGD, i 2004:

fotball diskusjon

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/633490/tittel/evertons-transferaktiviteter/innlegg/8224892#post8224892

PS 5.

Her er mer om dette første nettstedet mitt:

mer om angelfire nettsted

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/681655/tittel/wayne-rooney-once-a-blue-always-a-blue/innlegg/8214304#post8214304

PS 6.

Enda mer om det første nettstedet mitt:

enda mer om nettsted angelfire

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter