Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. januar 2013

Jeg sendte enda en e-post til Norsk Kulturråd






Gmail - Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Sakprosa 2012-5








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Sakprosa 2012-5










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Jan 30, 2013 at 9:35 AM





To:
Arne Vestbø <Arne.Vestbo@kulturrad.no>


Cc:
Mads Liland <mads.liland@nffo.no>







Og hvorfor er det ikke noen -sen navn, hos dere.

Er det bare tatere og kommunister, som jobber, hos dere?

Erik Ribsskog, (egentlig Erik Olsen)


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/1/30
Subject: Klage/Fwd: Sakprosa 2012-5
To: Arne Vestbø <Arne.Vestbo@kulturrad.no>
Cc: Mads Liland <mads.liland@nffo.no>


Hei,

hva skal alle disse problemene deres bety?

Dere kan ikke behandle folk sånn, mener jeg.


Det virker som at dere bare har tulla, med boka mi, her.

Skal dette være _Norsk_ Kulturråd, forresten?

Hvis ikke Norsk Kulturråd er interessert, i en bok, om Oppland Regiment, som er den eneste norske militærenheten, som har kjempet både mot svenskene og tyskerne, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Så lurer jeg på hva som foregår, hos dere.

Norge er mer enn Oslo og Garden.

Hva går alle disse problemene deres ut på.

Er det bare tull og tøys hos dere?

Hvorfor svarer ei Mari Finess når jeg har sendt dette til Arne Vestbø?


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Mari Finess <mari.finess@kulturrad.no>

Date: 2013/1/30
Subject: Sakprosa 2012-5
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>




Kjære Erik Ribsskog,


Vi har først hatt problemer med å få registrert søknaden din til sakprosaordningen, og i dag har jeg et problem med saksbehandlingssystemet vårt, slik at jeg ikke kommer inn for å skrive
det formelle brevet til deg. Boken din ble behandlet i møte 22.01.2013, men ble dessverre ikke innkjøpt. Utvalget behandlet 97 bøker, bare 27 kunne kjøpes inn. Jeg får nå datahjelp, slik at brevet forhåpentligvis kan sendes i løpet av dagen.

Spørsmålet om kunstnerstipend videresender jeg til en saksbehandler i Statens kunstnerstipend.


Vennlig hilsen


Mari Finess

Seniorrådgiver / Senior Adviser
Kunstavdelingen
Beskrivelse: Beskrivelse: liten_k_sigantur5

tel: +47 21 04 58 25

www.kulturradet.no
KULTURRÅDET

|
ARTS COUNCIL NORWAYGREV WEDELS PLASS 1
PB 8052 Dep | 0031 OSLO














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter