Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. februar 2013

Jeg sendte en e-post til Trine Melheim, fra Bergeråsen






Gmail - Hei Trine








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Hei Trine










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Feb 5, 2013 at 2:01 AM





To:
trine.melheim@husbanken.no







Hei,

jeg tulla litt på Facebook, og sendte til ei Trine Melheim Næss.

Men det er vel ikke du som har gifta deg.

Bare fleipa litt siden jeg ikke fant deg på Facebook.


Har også prøvd å kontakte din bror Espen Melheim, (på jobb og hos Strong), men har ikke fått svar, det er derfor jeg søker på søstra hans, nemlig deg.

Jeg har nemlig overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og har måttet rømme til England.


Her blir jeg kasta ut hele tida og arrestert for ting jeg ikke har gjort.

Har arvet del av en eiendom i Holmsbu, etter mine grandonkler, men jeg får ikke Tingretten i Drammen til å selge den, ved tvangsoppløsing av sameie.


De bare trenerte først, (i et år eller noe), og nå sier de at jeg må betale gebyr osv., for å oppløse sameie.

Det er bare tull og tøys overalt, når jeg prøver å få rettighetene mine.


Her jeg bor nå, (i England), så går politiet bare rett inn, og stjeler PC-en min osv.

Og jeg sender til mange forskjellige leieboerforeninger, i Norge og England, men ingen gjør noe, når husverten tuller.


Jeg fikk ikke nøkkel til porten, før jeg hadde bodd her, i mer enn et halvt år.

Så jeg kunne jo ikke gå ut, etter klokken seks om kvelden.

Og strømmen virka ikke når jeg flytta inn, pluss mye mer.


Kanskje du skjønner deg på sånt siden du jobber i husbanken, tenkte jeg nå.

Selv om jeg egentlig kontakter deg, siden jeg ikke får svar fra din bror Espen.

Jeg husker deg fra møtet hos Bergeråsen Vel, da du ønsket at vi skulle ha parabolantenne, (og Sky og Super), på Bergeråsen.


(På fellesanlegget).

Og ikke bare svensk og norsk TV.

Dette var vel midt på 80-tallet.

Så du gikk vel bare i sjuende klasse, (eller noe), når du holdt denne talen, for over hundre personer vel, i musikkrommet, på Berger skole.


Jeg hadde blitt dratt med dit, av klassekamerater, osv.

På tross av at min far ikke betalte vel-avgifta, de siste årene, han eide, på Bergeråsen.

(Hvis jeg har forstått det riktig, ihvertfall).


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

(Kalte meg Erik Olsen, da jeg bodde, på Bergeråsen.

Var på klassefest, hos dere, en gang, siden jeg gikk i klassen, til broren din Espen.


Pleide å ringe mora di noen ganger, når det nærmet seg skolestart, for faren min hadde ikke oversikt over når skolen begynte.

Og jeg ville ikke spørre onkel Håkon, (deres naboer i Havnehagen cirka), for han var litt sær da.


Jeg bodde først i Hellinga 7B og så i Leirfaret 4B.

I tilfelle du ikke husker, siden dette er mange år siden.

Håper dette er i orden!).








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter