Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. februar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Finanstilsynet






Gmail - Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Feb 22, 2013 at 10:42 AM





To:
Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no>







Hei,

nei, jeg har ikke bedt om noe sånt.

Jeg har aldri bedt om et eneste innsynskrav hele livet.

Men noen har sendt utallige sånne, i mitt navn, de siste dagene.



Jeg foreslår derimot at dere snart begynner å behandle de klagene jeg har sendt dere, på Nordea og andre.

Erik Ribsskog


2013/2/22 Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no>



Hei,


Kan du bekrefte at det er du som har bedt om innsyn i diverse e-poster som du har sendt Finanstilsynet? Det er ikke oppgitt navn eller andre kontaktopplysninger
på innsynsbegjæringene, kun e-postadresse som over.

Som part etter forvaltningsloven vil du få tilgang til dokumentene.



Vennlig hilsen

Anders Hole
spesialrådgiver
Avdeling for finans- og forsikringstilsyn

Direkte tlf.: 22 93 97 72

ash@finanstilsynet.no  

_____________________________________________________


FINANSTILSYNET
THE FINANCIAL SUPERVISORY
AUTHORITY OF NORWAY

Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo
Telefon: 22 93 98 00, telefaks: 22 63 02 26
www.finanstilsynet.no






Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 7. september 2012 12:36
Til: Anders Hole
Emne: Re: Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea






Denne e-posten er kun beregnet for den institusjonen eller personen den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon.
Dersom e-posten er sendt feil, bes du informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.
Enhver bruk av informasjonen er i tilfelle ulovlig.

This e-mail is intended solely for the use of the individual or organisation to whom it is addressed and may contain confidential information.
If you are not the intended recipient, please notify the sender and then delete the e-mail and any attachments transmitted with it from your system.
Any use of the information in the e-mail and any attachments is in such case strictly prohibited.

Finanstilsynet (The Financial Supervisory Authority of Norway)
Tlf./Tel. (+47) 22 93 98 00
E-post/E-mail: post@finanstilsynet.no
www.finanstilsynet.no











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter