Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. februar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Statsministerens kontor






Gmail - Oppdatering/Fwd: Klage på Google-ing av meg








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Klage på Google-ing av meg










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Feb 24, 2013 at 11:27 PM





To:
postmottak@smk.dep.no


Cc:
postmottak@sivilombudsmannen.no







Hei,

nå ser jeg at Regjeringen søker på meg igjen, på Google.

Dere søker på 'e ribsskog'.

Så det er jo nesten som noe russisk, synes jeg.

Siden dere søker på 'e ribsskog' og ikke 'erik ribsskog'.


Jeg har skrevet tidligere, at hvis det er noe som regjeringen lurer på.

Så kan dere bare skrive en e-post.

Dere har e-post adressen min.

Istedet så sitter Kolberg, (eller hvem det er), og leser bloggen min, som fanden leser bibelen, virker det som.


Med sint hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Vedlegger det nevnte søket, fra i dag.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2013/2/14
Subject: Klage på Google-ing av meg
To: "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

jeg ser på tracking-cookie-programmet, på bloggen min, at noen i regjeringen driver å søker på navnet mitt, på Google.

(Se vedlegg).

De søker på den samme feilstavede versjonen av navnet mitt, som det britiske firmaet Arvato, (eiet av Bertelsmann), brukte, da jeg jobbet for dem, (først via vikarbyrå), i 2005 og 2006.


Hvis det er noe dere lurer på, så er det bare å spørre.

Jeg har sendt klager på diverse til SMK tidligere, så dere har e-post-adressen min.

Så dere trenger ikke å spionere, for å si det sånn.



Erik Ribsskog






regjeringen hm statcounter.JPG
101K








PS.

Her er vedlegget:

regjeringen hm statcounter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter