Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. mars 2013

Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen






Gmail - Oppdatering/Fwd: Sak 2012/133








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Sak 2012/133










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Mar 9, 2013 at 2:12 AM





To:
postmottak@sivilombudsmannen.no


Cc:
amnestyis <amnestyis@amnesty.org>







Hei,

jeg har tenkt mer på det her nå.

Dere hos Sivilombudsmannen, dere skal vel etterforske hver gang det er noe galt.

Og bare hvis det er noe særskilt?

Dere må vel se på hver sak, som en individuell sak.


Dette med å bare etterforske saker dere synes er særskilte, det må vel være noe dere har lært, i enten Moskva eller Albania?

Det virker ihvertfall som noe veldig degenerert, for meg.


Hm.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/3/8
Subject: Re: Sak 2012/133
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

jeg har gått handel og kontor, og lært om kjøpsloven, men ikke om forvaltningsloven.


Dere sier at det er ok, at UD svarer og ikke Ambassaden i London.

Enda dette er to forskjellige forvaltningsenheter.


Er dette noe slags mobbing av meg, fordi jeg har prøvd å følge pengestrømmen, og eskalere, på gammeldags måte, (fra før Sivilombudsmannens tid).

Jeg har hatt organisasjon som fag, på handel og kontor og på høgskole.


Og dette er en naturlig måte for meg, å eskalere.

Men jeg har ikke jobbet som embedsmann, eller studert juss.

Hvordan kan dere la UD svare for Ambassaden i London?


Er det bare for å mobbe meg, siden jeg ikke har studert juss, og lært om forvaltningsloven?

Dessuten, dere ba meg sende et kort brev.

Og jeg sendte en kort brev.

Og så klagde dere på at brevet var for kort.

(Enda det brevet bare var en formalitet).

Er det er slags vitsekontor dere har.

Eller hva skal dette være godt for?

Dere skriver nå, at dere bare svarer, hvis det er noe særskilt.

Men dere skal vel ikke ha hemmelige saker?

Dere må selvfølgelig oppdatere folk om sakene deres.

Det skal være åpenhet og gjennomsiktighet i samfunnet, heter det seg.

Ihvertfall i andre vestlige land.

Erik Ribsskog


On Fri, Mar 8, 2013 at 1:26 PM, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no> wrote:















PS.

Her er vedlegget:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter