Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. mai 2013

Enda mer fra Facebook











  • Erik Ribsskog Ok,

    husker forresten at stesøstera mi Christell var med på helgebesøk, til mora mi og søstera mi Pia, i Jegersborggate, (etter at jeg flytta til faren min, på Berger, i 1979, og faren min hadde flytta, til Christells mor, Haldis Humblen, året etter).


    Da dro Pia, Christell og meg, på varemagasinet Albert Bøe, på lørdagen, husker jeg.

    Og da viste de skirenn, (muligens VM, eller noe), ved kiosken, ved utgangen, på Albert Bøe, husker jeg.

    Og jeg mener også å huske, at ei av kioskdamene babla om 'Anette'.

    Så Anette Bøe er vel i slekt med Albert Bøe?

    Ihvertfall var det en del idrettstjerner, fra Larvik.

    De nevnte Ulf Thoresen og Halvard Thoresen.

    Og det var vel også Bjørg Eva Jensen, Tom Erik Oxholm og Anette Bøe.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Solveig Anita Strandbakken Anette Bøe er datter til Albert Bøe tror jeg.







  • Lars Terje Hansen Stemmer nok det serru







  • Erik Ribsskog Åja,

    det var det jeg mistenkte.

    Mora mi var rimelig rar.

    Etter at jeg flytta til faren min, på Berger.

    Og dukket opp en fredag ettermiddag, (må det vel ha vært), i Jegersborggate, på helgebesøk, hos mora mi.

    Så ringte mora mi til Albert Bøe faktisk, og spurte han om, hvordan jeg kunne være flink i matte, når hu selv ikke hadde vært det, da hu selv gikk på skolen.

    Da lurte jeg fælt på mora mi, husker jeg.

    Jeg skjønner ikke hvordan hu kunne ringe til varemagasin-eieren og spørre han om noe så rart.

    Men men.

    Da jeg var i Geværkompaniet, (Oppland regiment), under førstegangstjenesten.

    Så var det sånn, under rekrutt-perioden der, at vi måtte ha økter, både dag og kveld, den første tida.

    Så folk ble litt surrete da, av å plutselig være under kommando, (må det vel ha vært).

    Og en i troppen min, fra Fredrikstad, ved navn Pettersen, (en med litt ølmage vel, som heia på Stjernen, i ishockey).

    Han sa at grunnen til at ishockey-spilleren Ørjan Løvdahl hadde blitt sendt hjem fra Albertville-OL.

    Var fordi at han hadde hatt sex med Anette Bøe og tre andre damer, på rommet.

    Og Anette Bøe var sammen med skipresidenten, eller noe sånt.

    Så forresten Anette Bøe, på flyplassen ved Basel, (en flyplass som ligger rett over grensen til Frankrike vel).

    Sommeren 1987, etter at min søster Pia og jeg, hadde vært på besøk hos tante Ellen, (som nå bor i Larvikveien i Stavern, sammen med en Didrik Beichmann).

    Vi venta på et fly til Zurich.

    For å så ta fly videre til København, og så enda et fly, til Oslo.

    (For Pia og jeg reiste aleine, selv om Pia bare var femten og et halvt vel, og dette var sommeren jeg fylte søtten.

    Og Pia ville sitte på 'smoking', fra Fornebu til København, husker jeg).

    Pia sa at Anette Bøe så billig ut, (eller noe sånt).

    Siden Anette Bøe satt med en stram bukse, (langrenns-bukse?), på flyplassen der, ved Basel, husker jeg, (en flyplass som lå i Basel sin franske naboby, vel).

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.


    Erik Ribsskog









    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/411161908929873/?notif_t=group_comment_reply

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter