Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. juni 2013

Jeg sendte en e-post til LHT





Gmail - Kitchen Programme








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Kitchen Programme










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Jun 6, 2013 at 1:30 PM





To:
LHT Customer Service <csc@lht.co.uk>


Cc:
info@rothwellplumbing.co.uk


Bcc:
Lars Aasen <lbf@lbf.no>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>








Hi,

I have three times earlier opted out of this programme.

I've adapted to the kichen and don't want noisy work-men in the flat while I live there.

(If it isn't an emergency, etc).


Due to that the woman at your induction, (at LHT), last year, was chewing chewing-gum, in the meeting.

And due to that a grant-form, from the Council, was on 30-50 pages.

Then I didn't apply for a grant, to buy furniture etc., when I moved in here.

But I've bought a caravan/student washing-machine, from Maplin.

(Much because I don't like to have work-men in the flat, because I think they sometimes have poor manners, etc).

And I haven't gotten to buy a big freezer/fridge and a dishwasher, yet.

Or a big stove/owen.

But still LHT wants to fit a new kitchen around my grill-microwave, it seems.

What's the point in this?

The standard of the old kitchen is fine, I think.

I've adapted to it.

The kitchen is a bit small perhaps, but the standard on the cupboards etc., is ok.


I don't understand the point of this programme.

I don't like to have work-men with poor manners in my flat, while I live there.

And I don't understand why you continue to send me letters about this programme, (which I've neven been interested in, and I've never heard of similar programmes before).


Is this just to harrass and terrorise me?

Please stop sending me about this terror-programme, which you have invented, just to terrorise me, it seems.

Erik Ribsskog










PS.

Her er vedlegget:

kitchen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter