Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. juni 2013

Mer fra Facebook-gruppen: 'Du vet du er fra Østre Halsen når ....'









Slakterforetningen Karl Kolstad.
Utdrag fra Tjølling boka.
Slakterforetningen Karl Kolstad.</p><p>Utdrag fra Tjølling boka.

Liker · · · Del · torsdag kl. 23:03 i nærheten av Østre Halsen, Vestfold




  • 4 personer liker dette.










  • Heidi Bruun Ruden Du gikk sammen med Erik Engelstad.






  • Erik Ribsskog Ok,

    det er bra det er noen som følger med

    Takk for hjelp!
    ...Vis mer


    telefonkatalog.1885.no

    Erik Huseby Engelstad er en 43 år gammel mann registrert med telefonnummer: 9380...Vis mer


    for 2 timer siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning






  • Heidi Bruun Ruden Lærerinna den gangen het Inger Berg Sørensen. Ja, jeg gikk også i den klassen.







  • Erik Ribsskog Hei,

    ok, kjempeartig med disse nye Facebook-gruppene, hvor man skriver om gamle dager, osv.

    Jeg har nesten ikke vært på Halsen, siden vi flytta til Jegersborggate, i 1978, (for jeg flytta videre til faren min nord i Vestfold, i 1979).

    Men sommeren år 2001, (var det vel).

    Så kjørte jeg fra Oslo med søstera mi Pia, halvbroren min Axel og Pia's mulatt-sønn Daniel, i bilen.

    (For vi skulle i min mormor Ingeborg og tante Ellen sin kombinerte bursdag, i Nevlunghavn, var det vel).

    Og da foreslo jeg det, at vi kunne kjøre enn tur, og se, på Halsen.

    (For Axel var ikke født, da vi bodde, på Halsen).

    Men Pia og Axel, de likte ikke helt det.

    Men jeg kunne ikke dy meg, for jeg husket det som en ganske artig tid.

    Ihvertfall det året vi bodde i Storgata, (rett ovenfor Østre Halsen skole).

    Det gikk også en Heidi i klassen min, da jeg gikk i andre og tredje klasse, på Torstrand skole, (mener jeg å huske).

    Ei som også hadde mørkt hår, vel.

    Hu stod og glante på meg en gang, husker jeg, når vi skulle ut av klasserommet.

    Men det kan jeg ikke huske at noen på Østre Halsen skole gjorde

    Igjen mange takk for svar!

    Veldig artig!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Hu er ikke død hu lærerinna?

    Jeg klarte ikke å finne henne på Facebook, eller noe sånt.

    Er det hun her:

    http://www.nrk.no/skattelister2009/inger_johanne_berg_sorensen~1872452/

    Hu er født i 1929.

    Trodde ikke at frøken var så gammel som 48 år, i 1977.

    Hm.


    www.nrk.no

    NRK gir deg skattelister for inntektsåret 2009









    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter