Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. juni 2013

Mer fra Facebook









Når man spillet til skoleball i gymsalen på Østre Halsen skole :-) :-)
Når man spillet til skoleball i gymsalen på Østre Halsen skole :-) :-)



Liker · · · Del · mandag kl. 17:25 i nærheten av Frederikshavn, Nordjylland




  • 32 personer liker dette.






  • Nina Deichmann Helledussen..






  • Hanne Lisbeth Nyquist Og Erik Snapprud på Hamonorgel??






  • Grethe Nordheim Det er Erik... lille gutten






  • Erik Ribsskog Jasså Morten,

    du ble popstjerne?

    Jeg ble kjent med en kar, under min andre studietid, i Oslo.

    (Jeg gikk først to år på NHI, på slutten av 80 og begynnelsen av 90-tallet).

    Så ble jeg etterhvert butikksjef i Rimi, for det var vanskelig å få datajobber, på begynnelsen av 90-tallet, (for det var nedgangstider).

    Så begynte jeg studere igjen, ved ingeniørhøyskolen, (HiO IU), i 2002.

    Og der ble jeg studiekamerat, med Dag Anders Rougseth.

    Som før dette hadde vært vokalist i Hamar-bandet Autopulver.

    Og han hadde også laget en film, sammen med Wam eller Vennerød.

    Kjenner også såvidt Diva-damene, (søstera mi Pia, som du kanskje husker, var venninne med Cecilie Hyde, som bodde ikke så langt unna Berger, hvor min far er fra), og Hyde var venninne, med Helene Sommer, osv.

    Men disse stjernene svarer meg ikke nå, som jeg bor i England, (av en eller annen grunn).

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Sondre Nygaard Og Jørn "Kula" Simonsen på trommer?






  • Erik Ribsskog Har også møtt vokalisten og gitaristen i the Alarm, faktisk.

    For to trønderdamer, (som jeg traff på Braemar, sommeren 1989), de skulle på Alarm-konsert, i Oslo, påsken 1990, og da ønsket de å bo hos meg, på Abildsø, (hvor jeg leide studentleilighet),
    ...Vis mer





  • Erik Ribsskog Jeg glemte at jeg har vært sjefen til Morgan Lunde, (håndball-spilleren), på Rimi Lambertseter.

    Han ble senere vokalist i bandet Svidd Grevling, husker jeg.

    Og en gang jeg var på date, med ei litteratur-studinne, som jeg hadde møtt på Blink vel, på b
    ...Vis mer





  • Erik Ribsskog Har også hatt Marion Ravn på besøk, (hvis jeg har skjønt det riktig), i Rimi-leiligheten min, på St. Hanshaugen, i Oslo.

    For jeg lekte litt 'råner' en gang, i Lørenskog.

    For den butikken jeg var butikksjef på, nemlig Rimi Lambertseter, den ble rana hele tida, på slutten av 90-tallet.

    Så da tre seksten år gamle jenter, fra Lørenskog, spurte meg, på en chat, på nettet.

    Om jeg ville kjøre ut til Lørenskog, (hvor noen tremenninger av meg også bodde, forresten), for å møte de.

    Så sa jeg at det var greit, for jeg var nærmest desperat, etter å få noe annet å tenke på, enn alle ranene, (som var slitsomt, og gjorde alle som jobbet i butikken nervøse, må man vel si).

    Så jeg dro en gang med tre jenter fra Lørenskog hjem, (etter at jeg ble kjent med disse).

    Hu ene het Sara, hu andre var i HV-ungdommen, (og jeg var blitt plassert i HV, etter ferdig førstegangstjeneste i infanteriet).

    Og hu tredje, hu lurer jeg på om var Marion Ravn, når jeg tenker tilbake.

    Hu ligna ihvertfall fælt.

    Så sånn var det.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/471474256203949/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter