Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. juni 2013

Mer fra Facebook

Hei. Jeg vokste opp i Mellomhagen og gikk på Östre halsen barneskole. Er det noen som husker baker Fritz Johnsen? Han og kona hadde bakeriutsalg ikke langt fra Berntsen kolonialbutikk. Johnsen hadde store gode skolebröd med mye eggekrem.
  • 19 personer liker dette.
  • Ella Sigurdslid Fritz Jonsen huskes veldig godt. Og i min barndom fikk du en 10 boller for ei krone og mangeganger en på kjøpet til å spise på hjemveien
  • Erik Ribsskog Mariann Sletten: Var det huset deres vi kjøpte?

    (Da dere flyttet til Sverige?).

    Vi bodde i Mellomhagen 15B, (et gulmalt, vertikalt-delt hus), fra våren 1976, (var det vel).

    (Bare lurte).

    Det bodde et ungt ektepar i 15A, og lurer på om han mannen i det ekteparet var politi.

    (Men det er jeg ikke helt sikker på.

    Vi flytta videre til Jegersborggate, i Larvik, våren 1978.

    Så jeg bodde der bare et par års tid.

    Fra jeg var fem år til jeg var sju år, var det vel).

    Mvh.

    Erik Ribsskog


https://www.facebook.com/groups/471474256203949/
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter