Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. juni 2013

Mer fra Facebook









Når din mormor feirer sine runde fødselsdager i kafeterian i Gurvika.

Når din mormor feirer sine runde fødselsdager i kafeterian i Gurvika.


Liker · · · Del · for 5 timer siden




  • 5 personer liker dette.










  • Gerd-Unni Hansen Husker godt Pia og Axel, søte småbarn - det var på den tida de bodde der at din mormor var på besøk der.. Etter de flyttet tror jeg moren din ble litt ensom, men husker ikke hvem som flyttet inn med henne..... Ja- mammaen din hadde nok besøk av flere,men jeg kjente jo ikke dem da...Ja- mammaen din likte nok å holde en viss stil i klesveien... Mormoren din var jo også en typisk kunstnerdame - det inntrykk hadde jeg også av mammaen din Erik... Ønsker deg en fortsatt fin dag... og koselig at du har god minner fra tiden deres i Larvik...






  • Erik Ribsskog Ja,

    det var jo en rettsak i Larvik tingrett, og moren min tapte foreldreretten, for Pia og Axel.

    Jeg husker at jeg var bekymret for mora mi, på den tida, og sa til henne, at Pia og jeg fortsatt skulle besøke henne.


    Mora mi rømte også til København, etter dette, (i en del måneder).

    Og min morfar satt inn savnet-annonse, for mora mi, i Aftenposten.

    Så hu hadde det nok ikke lett.

    Hu sa seinere at hu trodde at Pia hadde falt i Lågen, da Pia egentlig hadde rømt til ei nabo-kone, som kjørte Pia, til faren vår, da.

    (For Pia ville ikke bo hos mora mi lenger).

    Jeg var en del på helgebesøk, hos mora mi på Tagtvedt.

    (Mest mens Pia bodde der.

    Men også etter at Pia flytta til Berger.

    Da pleide Pia og jeg å dra dit sammen, enkelte helger.

    Og Axel var der en gang, husker jeg.

    Men han hadde en annen far, og bodde da i Drammen/Oslo.

    Og mora mi skulle kjøre Axel i en barnevogn:

    Enda dette vel var den helgen som Bobbysocks vant Grand Prix.

    Så Axel, (som var født i 1978), han var jo alt for gammel, til å sitte i barnevogn.

    Så noe var galt, hos mora mi, vil jeg si.

    Så når jeg var på besøk der, så pleide jeg å dra ned til Larvik sentrum.

    Og kikke i butikkene, osv.

    For jeg hadde jo bodd i Jegersborggate, noen år, før det her).

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Erik Ribsskog Gerd-Unni Larsen:

    Tagtvedt er jo forresten kjent for Tagtvedt-gjengen, osv.

    Det var ikke sånn at Pia og Axel hadde noen slemme venner, som var med der?

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter