Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. juni 2013

Mer fra Posegodt

Photo-0089

Nå har jeg tatt bilder av månedens vare, for mai.

(Litt forsinket på grunn av alvorlig krøll, med the Jobcentre.

Som har holdt meg uten penger, (til mat osv.), i hele mai).

Og jeg har også tenkt å innføre den nye priskalkylen, (for Posegodt), gradvis.

Så jeg begynner med Haribo Pontefract Cakes.

Disse koster 65 pence, (på Home Bargains, ihvertfall).

Og emballasjen, (en boblekonvolutt, fra Poundland, er det vel), den koster 20 pence.

Og varen veier 193 gram, med konvolutten og to A4-ark, som skal 'simulere' skjemaer og 'frimerker', osv.

Så nå må jeg finne ut hvor mye det koster å sende en pakke, på 193 gram.

For å finne utsalgsprisen, for varen.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Portoen var visst £3.50:

http://www.royalmail.com/prices-2013#International Standard

PS 2.

Så da blir utsalgsprisen på varen £3.50 + £0.65 + £0.20.

Det blir £4.35.

Og for at jeg skal få litt fortjeneste, på varen.

Så bare 'oversetter' jeg denne prisen, til norske kroner.

Ved å gange med ti.

(For det er også enkelt og greit, vil jeg si).

Så da blir prisen 43.50 i norske kroner.

Da taper jeg ikke penger, hvis noen bare bestiller en pose.

Og hvis noen bestiller mer enn en pose.

Så tjener jeg litt, da.

(Sånn som jeg skjønner det, ihvertfall).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Så nå må jeg rendere bort bakgrunnen, på bildet ovenfor.

(For det er nemlig en kjøkkenskap-dør, på kjøkkenet mitt.

Som jeg teipet opp varen på, før jeg tok bildet).

Og så skal jeg se om jeg får laget en nettside, for denne varen, (på Posegodt), iløpet av kvelden.

Vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter