Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. juni 2013

Mer om Posegodt

Nå fikk jeg lagt inn Haribo Pontefract Cakes, på Posegodt, i går.

Så nå er den klassikeren tilbake, (med nytt bilde).

Jeg har igjen å lage en Pinterest-knapp, for den varen.

Og jeg merket også, (da jeg lagde denne varens Posegodt-side), at det fantes en 'bug', for Facebook-kommentarfeltet, nederst på Posegodt-siden.

(For der må det stå riktig web-adresse, for websiden.

Og jeg hadde surra litt, så jeg.

For det stod webside-adressen, for noen karameller, (så jeg).

Når det egentlig skulle ha stått web-adressen, for noen forskjellige lakris-slag, på Posegodt).

Så jeg må få sett over alle Posegodt vare-sidene.

For å sjekke om denne bug-en finnes flere steder.

Så jeg har skrevet opp dette, (at jeg må få gjort denne arbeidsoppgaven), på en lapp her.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også fjernet, et lakris-slag, som heter Panda All Natural, fra Posegodt.

Og det er fordi at jeg etter at jeg begynte med de nye vare-sidene, har lært mer, om den varen.

(For på varesidene, så linker jeg, til produsentens hjemmside, (og andre nettsider), for de fleste varene).

Så jeg har lagt merke til det, at de to Panda lakris-slagene, som jeg solgte, på Posegodt.

Muligens er samme varen, men at Home Bargains selger disse, i forskjellige pakninger.

Siden de kjøper disse varene, fra forskjellige leverandører, antagelig.

Noe sånt.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg har jo skrevet tidligere, at jeg har planlagt det, at månedens vare, for juni, (som vi jo såvidt har startet på nå).

Skal være Maynads Wine Gums.

(Siden denne varen har fått ny design, på posen, har jeg lagt merke til).

Og månedens vare, for juli, hadde jeg tenkt at skulle være Maynards Sports Mixture.

(Siden den varen også har fått ny design, på posen).

Og jeg tenkte også enda mer på dette, i går.

Og månedens vare, for august, det tror jeg at blir Taveners Eclairs.

(Som det vel er på tide, at jeg snart får tatt nytt bilde av, tenker jeg).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg må også få skrevet en Twitter-melding, fra Posegodt sin Twitter-side, om at Posegodt har begynt med Haribo Pontefract Cakes igjen.

(Har jeg skrevet opp, på en huskelapp her).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg har jo også kjøpt labeler, for å printe ut logo-en, til Posegodt, på.

Men jeg må først lære, hvordan jeg lager disse lablene.

Så det må bli en søndag, (eller noe sånt), som jeg ikke har noe annet å gjøre.

Så det vet jeg ikke når blir.

Men jeg har jo hatt den gamle typen labeler, (uten lim på baksiden, men som jeg har festet med tape, på pakken), i flere år.

Så om jeg har den gamle typen label-er, i noen uker eller måneder til.

Så spiller vel ikke det så stor rolle, har jeg tenkt.

(Det er vel ikke noen krise, liksom).

Men hvis det er en dag, som jeg kjeder meg.

Så kan jeg finne fram de klistremerke-labelene.

Og så søke på nettet.

Og prøve å lære å lage sånne mer 'proffe' labeler, da.

Så vi får se når jeg får tid til å lære meg det.

Vi får se.

PS 5.

Nå har jeg jo Pinterest-sider, for Posegodt, (og Bags of Sweets).

Hvor jeg linker til produsentens hjemmesider.

Men jeg har også linket til produsentens hjemmesider, fra de nye varesidene, på Posegodt.

(Man kan kanskje si at den linkingen, er litt inspirert, av Pinterest).

Så hva skal jeg ha på Pinterest etterhvert, har jeg tenkt.

Jeg får heller linke til reklame-filmer, (og sånt), på Pinterest-siden, til Posegodt, etterhvert, har jeg tenkt.

(Hvis det er mulig.

Jeg har ikke brukt Pinterest så mye, foreløbig.

Men det bør vel være mulig å få til noe sånt, vel.

Hm).

Ellers så blir det ikke noe nytt, på Pinterest liksom, (har jeg tenkt).

Men dette er ikke noe som haster, synes jeg.

Så jeg får ta det etterhvert.

(Til høsten, eller noe sånt).

For jeg må også gjøre om Bags of Sweets, sånn at den nettbutikken, får samme design, som Posegodt.

Og før jeg gjør det.

Så må jeg fikse noen multiplattform-problemer, på Posegodt.

(Noen problemer, som jeg la merke til, da jeg brukte internett, på biblioteket, for noen uker siden).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Men jeg har en del jobbsøking og budsjettarbeid osv. igjen, denne uka.

Så jeg får jobbe mer med Posegodt, til helgen, tenker jeg nå.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter