Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. juni 2013

Mer fra Posegodt

Nå har jeg regnet ut den nye prisen, for månedens vare, på Posegodt.

Og det er Maynards Winegums.

Og jeg regnet jo prisen for Haribo Pontefract Cakes, forrige måned.

Og da regnet jeg sammen kostnadene for porto, emballasje og innkjøpspris.

Og for Maynards Winegums, så blir det £3.50 + £0.20 + £0.99.

Og det blir £4.74.

Så ganger jeg med ti, for å få en pris, i norske kroner.

Da blir det 47.40 NOK.

(Det blir litt mer, når jeg ganger med 10, men det er også noe som heter PayPal-avgift.

Så da dekker dette vel omtrent den PayPal-avgiften, som PayPal tar for å overføre pengene.

Noe sånt).

47.40 ser  kanskje litt dumt ut.

Så jeg får vel sette prisen til 47.90.

Og Haribo Pontefract Cakes.

De koster jo nå 43.50.

Men da får jeg vel også sette den prisen, sånn at den slutter med 90 øre og.

Så da blir den prisen 43.90.

Så det er kanskje like greit å bare ta 49.90, for alle varene.

Så blir det et rundt tall, liksom.

Eller, nå har jeg skrevet så mange ganger, at jeg skal ha en sånn kalkyle.

Så da får jeg vel prøve å ha det litt lenger.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får vel kanskje legge på en tier i fortjeneste og.

Hvis ikke så er det vel kanskje noen som synes at det ser rart ut.

Hvis jeg bare prøver å tjene penger på at porto-utgiftene blir lavere, per vare, hvis man bestiller mange varer.

Så da blir prisen 57,90 for Maynards Winegums.

og 53,90, for Haribo Pontefract Cakes.

Så får jeg prøve å få forrandret de andre prisene, innen ikke så lenge.

Vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

PS 2.

Jeg prøver jo å tenke litt framover, når det gjelder hvilke varer, som skal være månedens vare, på Posegodt.

Og for juli, så tenkte jeg at det skulle være Maynards Sports Mixture, (siden denne varen har fått ny pose-emballasje).

Og for august, så hadde jeg tenkt at det skulle være Taveners Eclairs.

Og for september, så lurer jeg på om Everton Mints, (fra Bassett's), kan være månedens vare.

Og det finnes også nye slag med Skittles, som kan være månedens vare, etterhvert.

Og Taveners Mint Humbugs, kan jeg jo ta inn igjen.

Hvis jeg da har tre slag med mints.

Så kan jeg jo la 'Minter' få sin egen kategori-side igjen.

Vi får se.

Jeg tror ihvertfall at jeg skal klare å få til det, å ha en månedes vare, for hver måned, i 2013.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter