Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. juni 2013

Og enda mer fra Facebook









...når du stiller i badetøy for å få gratis tur med ferja!


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 27. mai kl. 22:01 i nærheten av Svelvik, Vestfold





  • 22 personer liker dette.






  • Erik Ribsskog Klasseforstander Aakvåg, på Svelvik ungdomsskole, sa til oss det en gang, (like før sommerferien i sjuende klasse vel), at vi kunne få gratis-billetter, med Svelviksund-ferja.

    For å bade på Hurum-sida.

    Men da skjønte jeg ingenting, husker jeg.


    Hvorfor ville noen dra til Hurum for å bade, liksom.

    Men så bodde jo jeg på Berger og da.

    (Hvor det finnes en del strender, for å si det sånn).

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Erik Ribsskog Lurte på om det fantes strender i selve Svelvik, og søkte på Google:

    Badeplasser i Svelvik kommune

    Kart badeplasser i Svelvik

    Syversvollen
    Tangen Fjordpark - Liten sandstrand og gresslette.
    Strandtangen
    Hella
    Rørvik
    Skjæra
    Trulsestranda
    Homansberget, ved Homannsberg Camping. Langgrunn badestrand, gresslette ned til vannet. Stranddusj, toaletter, kiosk, uteservering, minigolf og kanoutleie. Ideellt for småbarnsfamilier.
    Knemstranda
    Stikkeren
    Bergerbukta - Sandstrand og svaberg.
    Blindsand
    Leinastranda

    http://www.oslofjorden.com/badesteder/badestrender_vestfold.html

    Er det ikke rart, at Svelvik kommune, (eller hvem det er), skal sende ungdomsskole-elever over til Hurum, (hvor de kanskje ikke kommer med den siste ferja hjem, og hvem veit hva som kan skje der).

    Mvh.


    Erik Ribsskog


    www.oslofjorden.com

    Oversikt over og beskrivelse av mange badestrender og badesteder i Vestfold.









    https://www.facebook.com/groups/375271652593541/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter