Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. juli 2013

Jeg sendte en ny e-post til Finanstilsynet





Gmail - Klage på Lånekassa








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på Lånekassa










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Jul 15, 2013 at 8:11 PM





To:
post <post@finanstilsynet.no>








Hei,

ok, da venter jeg noen uker.

Og hvis jeg ikke har hørt noe, så sender jeg en purring.

Erik Ribsskog


2013/7/15 post <post@finanstilsynet.no>






Vi bekrefter med dette å ha mottatt henvendelsen din. Noe saksbehandlingstid må påregnes. Vi gjør oppmerksom på at det offentlige journalfører
og arkiverer saksrelatert e-post, og at den vil bli behandlet på samme måte som annen post.

Arkivet

Direkte tlf.: 22 93 97 89

post@finanstilsynet.no

_____________________________________________________


FINANSTILSYNET
THE FINANCIAL SUPERVISORY
AUTHORITY OF NORWAY

Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo
Telefon: 22 93 98 00, telefaks: 22 63 02 26
www.finanstilsynet.no

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 15. juli 2013 05:13
Til: post
Emne: Klage på Lånekassa

Hei,





jeg har tidligere klaget til dere, på tull fra Nordea, osv.




Og nå klager jeg på Lånekassa, siden de ikke har svart på et brev som jeg sendte de, i mars.



Jeg vedlegger kopi av brevet og håper at dere får ut fingeren nå, (som min stesøster Christell pleide å si, på 80-tallet, ihvertfall).



Mvh.

Erik Ribsskog






Denne e-posten er kun beregnet for den institusjonen eller personen den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon.
Dersom e-posten er sendt feil, bes du informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.
Enhver bruk av informasjonen er i tilfelle ulovlig.

This e-mail is intended solely for the use of the individual or organisation to whom it is addressed and may contain confidential information.
If you are not the intended recipient, please notify the sender and then delete the e-mail and any attachments transmitted with it from your system.
Any use of the information in the e-mail and any attachments is in such case strictly prohibited.

Finanstilsynet (The Financial Supervisory Authority of Norway)
Tlf./Tel. (+47) 22 93 98 00
E-post/E-mail: post@finanstilsynet.no
www.finanstilsynet.no











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter