Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. august 2013

Mer om online trakassering





Gmail - Order cancelled (Little Italy Pizza)








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Order cancelled (Little Italy Pizza)










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Aug 4, 2013 at 5:14 PM





To:
help@hungryhouse.com








Hi,

this pizza wasn't ordered by me.

Someone are having fun.

(Or, they are terrorising me is perhaps a better way of explaining it).

Perhaps you should have your ordering-system so that people have to _confirm_ the orders, and not _cancel_ them, (before a certain time).


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: hungryhouse orders <noreply@hungryhouse.co.uk>
Date: Sun, Aug 4, 2013 at 4:00 PM
Subject: Order cancelled (Little Italy Pizza)
To: eribsskog@gmail.com
























Dear Erik,

As you requested, this order has been cancelled.

Your feedback is important, so please contact us if you have any suggestions on how to improve our service.

Hungry house? Let us do the dishes!





My order is


Cancelled by me



Order reference
8070432

Amount
£18.27


Delivery
requested for

ASAP (17:25 - 18:10)



Restaurant
Little Italy Pizza (Anfield)


Delivery address
10, Keith Court, Keith Avenue
Liverpool. L4 5XJ.


Payment method
Cash


My contact number
07905 206018










Qty

Description
Price


1 x large seafood pizza

(extra toppings: anchovies, black olives, onion, pineapple, prawns, and tuna)


£16.00



1 x bottle of soft drink

option:
diet coke


£1.80



1 x garlic mushrooms and cheese


£2.50














Subtotal

£20.30


10% discount
-£2.03


TOTAL

£18.27









This message has been automatically generated.
To respond, please contact us or send an email to
help@hungryhouse.com.
You are also welcome to visit our
FAQ page.


















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter