Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. august 2013

Mer om Posegodt

Når det gjelder Posegodt.

Så er jeg ikke sikker på om de 'Certificate of Posting'-skjemaene, som hu post-dama, (hu som har vært i Norge på cruise), ba meg om å fylle ut, er riktige.

For det står 'bulk', på de.

Og bulk for meg, (i denne sammenhengen), det blir vel mange, like pakker?

Hm.

Men jeg har tenkt det, at jeg kan jo bare lage 'PayPal-frimerke'.

Men jeg må husker å lage de, etter midnatt, dagen før jeg skal sende pakken.

For da får jeg to sjanser, (mener jeg å huske).

Hvis jeg da kommer for seint, til post-kontoret, på fredag.

(Siden jeg jo driver dette på fritiden).

Så kan jeg dra dit på lørdag istedet, (hvis jeg husker det riktig).

For 'PayPal-frimerker' gjelder i to dager, (mener jeg å huske).

Noe sånt.

Og da blir det printet ut Certificate of Posting-skjema, for hver pakke.

(I samme slengen, som PayPal-frimerket, liksom).

Og da bare leverer jeg det skjemaet, (sammen med pakken), på post-kontoret.

Og så stempler de det sertifikatet.

Og så er pakken forsikret, da.

(Hvis jeg har forstått det riktig, ihvertfall).

Kanskje den rutinen hadde funket bra.

Det skal jeg prøve ut, når den neste bestillingen, på Posegodt, dukker opp.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Eller, jeg får høre hva de sier, på postkontoret, i morgen.

Kanskje jeg gjør det riktig nå.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter