Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. september 2013

Jeg lurer på om det her kan være Aina Svendsen, fra Min Bok, (men jeg tørr ikke å si det sikkert). Hu som står bak og til høyre for henne, lurer jeg på om er Gry Johansen. Og hu som står bak og til venstre for henne, lurer jeg på om er dattera til han trailersjåføren, som fikk traileren sin stjålet, og jeg fant vognkortet, (altså lillesøstera til artisten Jensemann, (fra Øvre), vel). Og hu foran til høyre, (på bildet), er vel muligens Vigdis Tysnes. Jeg mener å huske at søstera mi Pia spilte trompet, i korps, da hu bodde, på Tagtvedt, (hvis det ikke var da hu bodde på Stenseth Terrasse. Hm). Men jeg tror ikke at hu spilte i korps, på Berger. Ole Skjelsbekk klarer jeg ikke å finne, på det bildet, men han slutta kanskje å spille i korpset, før det bildet ble tatt. Hm

aina svendsen hm

https://www.facebook.com/groups/266282843489204/?fref=ts

PS.

Jeg lurer forresten på om Ole Skjelsbekk kan være han, (med mørkt hår), som gjemmer seg litt, bakerst til venstre, på bildet.

Hu som er nummer to, fra høyre, på den fremste raden.

Det lurer jeg på om kan være Anne Uglum.

Hu har vel lugg, ser det ut som.

Jeg husker at jeg syntes at hu var pen.

Men Christell sa at hu ikke var noe flink til å sminke seg.

Så hu var kanskje litt gutte-jente, da.

Hvem vet.

Jeg husker at Annika Horten hadde cirka dobbelt så store pupper, som Anne Uglum.

Fra den gangen, (sommeren 1989), som Pia og Christell, dro meg med, bort på stranda, på Sand.

Den gangen da Espen Melheim plutselig dukka opp.

Med et windsurfebrett.

Og også med Annika Horten og Anne Uglum, som begge kun var iført en liten bikinitruse.

(De to damene var vel 16-17 år gamle, på den tida.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Han cirka midt på bakerste rad, med lys 'bolleklipp'.

Det lurer jeg på om kan være Iver, som var sammen med Christell, det året jeg var russ, i Drammen, (altså skoleåret 1988/89).

Hvem vet.

Og hu til venstre, for hu jeg lurer på om er Aina Svendsen.

Det er vel muligens Bente Vaage, fra 'sosialboligene', i Hellinga.

Hvem vet.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Og han til høyre, for han som gjemmer seg.

(Altså han med mørk 'Elvis-sleik').

Det lurer jeg på om muligens kan være 'Bergen'.

Men det tørr jeg ikke å si sikkert.

Hvem vet.

Hm.

PS 4.

Marit Bergum, som skriver kommentar der.

Det er mora, til Ole-Tonny Bergum.

Som døde i en bilulykke, det året jeg var russ, i Drammen.

(Altså skoleåret 1988/89).

Kai, (som hu nevner), det er lillebroren, til Ole-Tonny.

Han heter vel egentlig Kai Runar Bergum.

Og ble kalt 'Kairo', på 80-tallet, (husker jeg).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter