Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. september 2013

Noen har utgitt seg for å være meg, på et engelsk nettsted, (og skrevet noe tull, om Bags of Sweets)

tullet med bags of sweets hm

http://www.quora.com/Web-Design/Any-improvement-ideas-for-my-website

PS.

De som har fulgt med, på bloggen min.

De husker kanskje det.

At når det gjelder prosjekter fremover.

Så har jeg planlagt å skrive ferdig Min Bok 5.

Og så sette sidetall på de av bøkene mine som mangler sidetall, (på CreateSpace/Amazon).

Og så gjøre om Bags of Sweets sånn at den får samme design, som Posegodt, har nå.

Så jeg synes ikke at Bags of Sweets sin design, er perfekt.

Men jeg kan liksom bare gjøre en ting av gangen.

Bags of Sweets har bare hatt et salg.

(På et halvt år, eller noe sånt).

Så dette er vel ikke noe som haster så utrolig, har vel jeg tenkt.

Jeg må også få gjort litt med bøkene mine.

(Siden jeg har brukt mye tid på designen til Posegodt, de siste månedene).

Har jeg tenkt.

Og dette er jo ting jeg driver med på fritiden.

Jeg er jo fulltids jobbsøker, og må søke på jobber, (innen IT og/eller varehandel), hver dag.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg bruker et tracking-cookie-program som heter StatCounter, på mine nettsteder, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til mine nettsteder:

statcounter engelsk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter