Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. oktober 2013

Jeg sendte en ny e-post til kirken i Sande





Gmail - Angående Gullik Mogan død 2010








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Angående Gullik Mogan død 2010










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Oct 16, 2013 at 3:16 PM





To:
Kari Storli <kontorfullmektig@sande.kirken.no>








Hei,

jeg vil ikke ha noe kontakt med min slekt.

De har sagt at jeg er 'person non gratia'.

Og jeg har overhørt, (på jobb i Oslo), at jeg er forfulgt, av 'mafian'.

Og jeg får ikke ting som rettigheter og arv osv., fra Norge.

Har studert to år på Sande VGS., (blant annet sammen med Kristin Sola
som ga meg skjema, for å gå russeåret, i Drammen).

Har også vært med å vinne Vinn Sande Cup, som spiller for Berger IL.,
(aldersbestemte lag).

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Dessuten, så har jeg ikke noe familie.

Jeg er en ungkar på 43 år.

Du mener vel 'slekt', tror jeg.


2013/10/16 Kari Storli <kontorfullmektig@sande.kirken.no>:
> Hei
>
> Det var bisettelse 11.02.10. Ved kremasjon hender det at urnen ikke blir satt ned før det har gått en tid, det kan være pga tele i bakken. Ønsker du nærmere opplysning må du ta kontakt med din familie.
>
>
>
> Vennlig hilsen
> Kari Storli
> sekretær Sande menighet
> tlf. dir. 33 78 53 82
> epost: kari.storli@sande.kirken.no
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 16. oktober 2013 06:46
> Til: Post Sande
> Emne: Angående Gullik Mogan død 2010
>
> Hei,
>
> jeg søkte etter graven til min farmor, Ågot Mogan Olsen, på Dis gravminner.
>
> For jeg lurte på om det hadde dukket opp bilde av den graven nå.
>
> For jeg leste noe i Svelvikposten.no, om at noen fra Sande skulle ta bilder, av gravene, i Svelvik.
>
> Noe sånt.
>
> Jeg fant da min grandonkel Gullik Mogan sin grav, i Sande.
>
> Og det står at han døde, (som den siste av min farmors søsken vel), i 2010.
>
> Men det tok mer enn tre måneder, fra han døde, til han ble begravet, så jeg.
>
> Han var jo nesten 90 år, da han døde.
>
> Det var vel ikke noe mistenkelig, ved dødsfallet?
>
> Eller var det fælt mye tæle, i kirkegårds-jorda.
>
> Sånn at det var best å vente til våren?
>
> Bare lurte, for jeg ble litt nysgjerrig her, for å si det sånn.
>
> Håper dere har mulighet til å svare om dette.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter