Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. november 2013

Mer fra Facebook






Erik Ribsskog har lagt til Carl Fredrik Fallan i gruppen.







  • Carl Fredrik Fallan







  • Liker ·  · Ikke følg innlegget lenger · for 4 timer siden















    • Erik Ribsskog Hvis noen lurer på hva Carl døde av.

      (Jeg visste ikke at Carl var død, da jeg inviterte han, for tre timer siden).

      Så står det på lillebroren Hans Martin Fallan sin Facebook-side.

      (Carl skulle ha en rutine-operasjon, som fikk tragisk utfall).

      Jeg er ikke Facebook-venn med Hans Martin.

      Hans Martin skulle hele tida slåss, under 'barneskole-tida', på Berger.

      En gang, en St. Hansaften, på begynnelsen av 80-tallet, på Ulviksletta.

      Da vant jeg ved å bare dytte til han, liksom.

      (Etter at han hadde spurt meg, om vi skulle slåss).

      Og Hans Martin falt i bakken veldig lett da, virka det som.

      Så en seinere gang i Ulvikveien, så ville Hans Martin slåss igjen.

      Det ble boksing.

      Og Carl, (som visst skulle være dommer, sa at Hans Martin var god i boksing).

      Og det ble vel kanskje uavgjort, eller noe.

      Jeg vet ikke hvorfor Hans Martin ville slåss hele tida.

      Jeg overhørte at han en gang klagde på at jeg satt for mye hjemme i min leilighet, hvor jeg bodde aleine og leste avisa, så på TV og programmerte VIC 20-spill.

      (Noe sånt).

      Hans Martin ville kanskje innynde seg hos min fars pene stedatter Christell, (som gikk i klassen hans), ved å være aggressiv, mot meg, da.

      Noe sånt.

      Det lyktes han vel med, tror jeg.

      Christell nevnte ofte Hans Martin, ihvertfall.

      Men kondolerer til de fra Grunerløkka som var på Barnas Gård, med Carl, (fra Berger), høsten 1982.

      Mvh.

      Erik Ribsskog

      PS.

      Her er mer om dette:

      https://www.facebook.com/hansmartin.fallan?fref=ts






      Hans Martin Fallan



      Har jobbet for AcryliconGikk på Holmestrand Videregående SkoleBor i Sande









      for noen sekunder siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning














      Bloggarkiv

      Populære innlegg

      Om meg

      Bildet mitt
      Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

      Totalt antall sidevisninger

      Etiketter