Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. november 2013

Min Bok 6 - Kapittel 46: Enda mer fra the Forge

Det var også sånn, at Nelufer, var litt spesiell, før hu flytta, til Marr House, (sammen med Katrin, het hu vel).

Jeg hadde kjøpt en flaske med brown sauce, (som noen folk i England spiser, istedet for ketchup), på Aldi.

(For den var på tilbud, vel).

Og den tålte ikke Nelufer, at jeg hadde, inni kjøleskapet, da.

Men hu satt den, på toppen, av kjøleskapet, da.

(For hu mente at den sausen ikke behøvde å stå kjølig, da.

Noe sånt).

Men jeg har tenkt mer på det seinere.

Og kjøleskap, de blir vel varme innimellom, på utsiden, (har jeg lest om, ihvertfall).

Så denne sausen ble da muligens til en bakteriebombe.

Siden den vel da antagelig ble varmet opp, av kjøleskapet, innimellom.

(Noe sånt).

Ihvertfall så fant Nelufer på masse rare regler, (om alt mulig), da.

Som at brown sauce måtte stå oppå, (og ikke inni), kjøleskapet, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Nelufer sa også det til meg, (husker jeg).

At jeg ikke fikk lov til å kjøpe et spesielt slag appelsin-juice, på Aldi.

For hu kjøpte det samme merket, da.

Og da kunne det hende, (mente hu), at vi forvekslet disse juice-kartongene, da.

Så jeg fikk forbud da, mot å kjøpe et spesielt slag juice-kartonger, (på Aldi).

Så jeg måtte kjøpe juice på glassflasker, for at ikke hu Nelufer liksom skulle 'klikke', da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Både Nelufer og Rosario fikk forresten kjærestebesøk, mens de bodde, i leiligheten 'vår'.

Nelufer hadde en tysker, (som hadde hvit hudfarge, mener jeg å huske), som kjæreste.

Og Rosario hadde en irsk kjæreste, som var på besøk, da.

Og begge disse karene, var på besøk, i leiligheten, i noen få dager, (hver seg), da.

(Med noen få ukers mellomrom, var det vel kanskje.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Iwo, (som jo studerte politikk), han sa en gang det, (mener jeg å huske), at han ikke ønsket det, at Tyrkia skulle bli med, i EU.

(I forbindelse med at det foregikk noen forhandlinger, (eller noe lignende), om dette, innen EU da, på den her tida).

Men Iwo forklarte ikke grunnen, til at han ikke likte tanken på det, at Tyrkia skulle bli med i EU, da.

(Sånn som jeg husker det, ihvertfall).

Og dette må vel forresten ha vært etter at Nelufer flytta, fra leiligheten.

(Hvis jeg skulle tippe, ihvertfall).

Siden hu jo var tyrkisk-tysk, da.

(Mener jeg å huske, ihvertfall).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Iwo hatet, (eller mislikte), også Bayern, (eller 'Bavaria' som han kalte det), husker jeg.

For Bayern/Bavaria var en spesielt sær del av Tyskland da, (skjønte jeg).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Sunderland.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 6.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter