Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. november 2013

Min Bok 6 - Kapittel 48: Mer fra de første månedene i Sunderland

Jeg husker også det.

At jeg en gang satt, (sammen med 4-5 andre studenter vel), inne på rommet, til Nicole Erwin, (i naboleiligheten).

Og da så vi på en film som het 'Joe Dirt', (på en laptop), husker jeg.

Og da var det vel antagelig Brusk som hadde dratt meg med, på det her, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg var jo litt deprimert, grunnet at jeg hadde problem med trynet, (som så rart ut), osv.

Og jeg ble litt trøtt, av alle brannalarmene, osv.

Så noen ganger, så kom jeg meg ikke ut av leiligheten.

Før klokka hadde blitt så mye, at jeg møtte de andre the Forge-studentene, som var på vei tilbake, til leilighetene sine, da.

Og Nicole Erwin var jo fra Amerika.

Så hun var jo ganske konform, (og sånn da), må man vel si.

Så hver gang jeg møtte Nicole Erwin, når hun gikk i en gruppe studenter, på vei tilbake, til the Forge.

Så hilste jeg på henne da, (husker jeg).

Og da spurte vel hun, om: 'How are you?', (eller noe sånt).

Og da spurte jeg henne, om hvordan det gikk med henne, da.

Og da svarte hun alltid, at: 'I'm good', (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Ikke engang når jeg dreiv med obligatoriske oppgaver så fikk jeg sitte i fred, (husker jeg).

En gang, som jeg dreiv med den første obligatoriske oppgaven, i faget E-Commerce, (var det vel).

Så banka noen på døra mi, (husker jeg).

Og da var det Leyla som hadde problemer med sin obligatoriske oppgave, (i et eller annet fag da), viste det seg.

Og en hel haug med studenter, prøvde å hjelpe Leyla, i lounge-en, i nabo-leiligheten, (husker jeg).

Leyla hadde mistet noen filer, som innehold oppgaven hennes, da.

(Noe sånt).

Og folk prøvde vel å finne igjen disse filene, på hennes laptop, da.

(Noe sånt).

Og Leyla truet vel også med å ringe broren sin, (i London), hvis jeg ikke ville hjelpe.

(Noe sånt).

Men jeg tror ikke at jeg fant ut av det.

Og jeg hadde også veldig lyst til å jobbe med min egen obligatiske oppgave da, (for å si det sånn).

(Siden vi fikk karakter på de, osv).

Så det endte vel med at Julian ble med Leyla opp i hennes leilighet, for å 'finne ut av det', tror jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn at Brusk banka på døra mi en gang, (husker jeg).

Fordi at han hadde krangla, med Leyla, (i leiligheten 'sin').

(Og Julian var vel også involvert, (på en eller annen måte), mener jeg å huske, at Brusk sa.

Noe sånt).

Og Brusk hadde muligens vært voldelig, da.

(Noe sånt).

Ihvertfall så var det sånn at Leyla ville at Brusk skulle flytte, vel.

(Noe sånt).

Og Brusk var rimelig 'vonbråten' da, (må man vel si).

Og lurte på om jeg kunne gi han noe råd, om hva han burde gjøre, da.

Og jeg rådet han vel bare til å kontakte universitetet og forklare hva som hadde hendt, (eller noe sånt).

(For hva skulle jeg si, liksom).

Men det endte med at Brusk ikke ble kasta ut, (av en eller annen grunn), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Sunderland.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 6.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter