Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. desember 2013

Jeg sendte en ny e-post til Sande videregående





Gmail - Oppdatering/Fwd: Kontorlære og rettslære-lærerinne








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Kontorlære og rettslære-lærerinne










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Dec 20, 2013 at 2:10 AM





To:
sande.vgs@vfk.no








Hei,

jeg lurer på om hu 'fleskelår-dama' het Helle.

Lever hu enda?

Det virker som at alt hu lærte oss, i Rettslære osv., ikke gjelder
lenger, i det norske samfunnet.

Har dere noe slags oppdaterings-kompendium, i rettslære/samfunns og næringslære?

(Vi hadde en lav dverg, med mørkt hår og helskjegg, som lærer, i
Samfunns og næringslære.

Hva het han igjen?).

Hvis dere har et sånt kompendium, så står det vel bare det, at det nå
kun er 'Tommy-ball', (som i Tommy og Tigeren), som gjelder, i Norge.

Det vil si: Bare tull.

Jeg blir tulla med av alt og alle, i 'furet værbitt', steinrøysa og Innhaug.

Så kunne trengt noen råd av hu Helle, hvis hu ikke er dau, da.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/19
Subject: Kontorlære og rettslære-lærerinne
To: sande.vgs@vfk.no


Hei,

jeg gikk på Sande videregående, skoleårene 1986/87 og 1987/88.

Det første året gikk jeg grunnkurs handel og kontor.

Og det andre året gikk jeg økonomi-linja, (i markedsførings-delen av klassen ).

Vi hadde ei litt tjukk og rund brunette, som lærerinne, i Kontorlære,
(det første året), og Rettslære, (det andre året).

Jeg lurte på hva hu 'tjukka' het igjen.

For jeg blir tulla med så mye, av noe slekt i Norge, (eller hvem det kan være).

Og hu tjukka var så flink i rettslære og sånn, da.

Så jeg lurte på om dere har e-post adressen hennes.

For jeg har jobba og stresa, i mange år, som butikkleder, i Rimi.

Så jeg har kanskje glemt litt av det vi lærte, på handel og kontor,
mens jeg jobba som butikksjef osv., da.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter