Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. desember 2013

Jeg sendte enda en e-post til Merseyside-politiet





Gmail - Report of crime, (to be sent on to your anti-fraud-department)/Fwd: Neste frist: Lørdag








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Report of crime, (to be sent on to your anti-fraud-department)/Fwd: Neste frist: Lørdag










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Dec 22, 2013 at 12:29 AM





To:
COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>


Cc:
anne-kathrine.skodvin@ica.no, "EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "inquiries2@un.org" <inquiries2@un.org>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>








Hi,

I understand that your neighbourhood-police just throw out everyone
that aren't muslim, so that in the end it gets like in Bradford here.

Isn't that why you threw me out in the city centre?

This is some type of degenerated Albanian mafia-plots, or something?

So I want this escalated to the IPCC as well.

What have you done with the murder-attemt-cases against me?

Could you send an update-letter, please?

I have a lot of inheritance-cases etc., that I warn about, on my blog,
that I don't get my rights in.

So I get a bit angry sometimes?

And then someone has done this 'degenerated taxi-ordering'.

And these threats are really degenerated as well.

I don't get my rights in Norway, and I get threats and murder-attempts
against me here in the UK.

Where are Amnesty, etc?

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <johncons@yandex.com>
Date: 2013/12/21
Subject: Re: Neste frist: Lørdag
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei igjen, superhomsen :)
Da har du 5 straffer til gode. :)
Du mener kanskje at det bare blir 4, men du får en julebonusstraff i
tillegg, og da blir det jo 5. :)
Så sånn er det. :)
Men men. :)
Vi får se hva som skjer. :)
Vi får se. :)

Mvh :)

PS :) Fikk plutselig lyst til å legge inn en ny frist om 5 minutter,
så da har du snart 6 staffer til gode. :)


20.12.2013, 05:18, "Erik Ribsskog" <johncons@yandex.com>:
> Hei igjen, Frøken.
>
> Jeg må bare få beklage at jeg ligger litt på etterskudd når det gjelder straffene dine.
> Du har som du vet 3 straffer til gode. Jeg har ikke glemt deg, det har bare vært litt travelt i det siste. :)
>
> Her kommer det likevel en ny frist for å unngå at enda en straff legges til i køen:
> Lørdag 21. desember kl. 19 norsk tid.
>
> Mvh







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter