Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. desember 2013

Og enda en e-post til Merseyside-politiet





Gmail - Report of crime/Fwd: Booking has been made on Cheap Taxi Liverpool








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Report of crime/Fwd: Booking has been made on Cheap Taxi Liverpool










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Dec 22, 2013 at 12:18 AM





To:
COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>


Cc:
anne-kathrine.skodvin@ica.no, "EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "inquiries2@un.org" <inquiries2@un.org>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>


Bcc:
luke@cabtransfers.co.uk








Hi,

here is another fake taxi-order that someone has placed in my name.

If you could please send this on to your anti-fraud-department, then?

Earlier log-numbers include:

1578 - 28. Oct


1275 - 13. Nov

1376 - 14. Nov

0797 - 1. Dec

0251 - 22. Dec

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Cheap Taxi Liverpool <luke@cabtransfers.co.uk>
Date: Sat, Dec 21, 2013 at 7:17 PM
Subject: Booking has been made on Cheap Taxi Liverpool
To: e.ribsskog@gmail.com












Dear Erik Ribsskog,


A cash order has been made Cheap Taxi Liverpool. Payment is to be taken in CASH on pickup.





Order Information:





Pickup Point : 10 Keith Avenue, Liverpool L4 5XJ, United Kingdom
Destination : Sandviken Sykehus
Pickup Date : 23-12-2013 07:00:00
Return Date :
Vehicle : 24SeaterMinibus
Price : £3,840.00
TxId : 4f3e7b697d202a09d9a615208c13c234









Your Information:





Name : Erik Ribsskog
Email : e.ribsskog@gmail.com
Tel : 07757593021
Address : 10 Keith Court
Keith Avenue
Liverpool
L4 5XJ
Details :





















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter