Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. januar 2014

Det mystiske Hønefoss og Ringerike

Jeg synes at dette peker litt mot Hønefoss og Ringerike.

Ringerike er visst et eldgammelt rike, som heter dette, fordi at høvdingene bodde i en ring rundt Tyrifjorden.

Og der har det jo skjedd en terror-handling, på Utøya, i 2011.

Og det er også flere ting som peker dit.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg er visst etter Sigurd Ring, for det første.

Og det må vel være noe med Ringerike?

Jeg får se om jeg klarer å finne ut mer om dette.

Vi får se.

PS 2.

Her er mer om dette:



PS 3.

Enda mer om dette:



PS 4.

Brown girl in the ring.

Det må være Pia, tror jeg.

(Og brown brukes om fargen brun, som er fargen til nazistene.

Noe sånt).

Og den De la Soul-videoen må være noe med Abildsø.

Noe sånt.

Og 'Daddy Cool', det er nok fatter'n.

Kan det være sånn det henger sammen?

Hvem vet.

Hm.

Og 'Ma Baker' er bestemor Ågot.

(Noe sånt).

Hm.

PS 5.

Det må være derfor at LHT skrev at jeg ønsket å ha homse-disko, i leiligheten.

Fordi at jeg skrev, (på blogg), om alle de folka, (i slekta mi), som har vært, i Boney M-sangene.

(Noe sånt).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

I sangen 'Daddy Cool', så synger de: 'She's crazy like a fool. How about Daddy Cool'.

Det må være mutter, som de synger at er gal, da.

(Siden hun var så fin, (som hu sa på 70-tallet), at hu måtte kalles opp, etter både dronningen av England og dronningen av Danmark).

Kan det ha vært noe så rart?

Hm.

Hvem vet.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:



PS 8.

Enda mer om dette:



PS 9.

Sunny må vel være meg da, kanskje.

Siden mora vår kalte meg og Pia, for 'Tutta og Matilde'.

(Noe sånt).

Det må være Tut Ankh Amon og keiserinne Mathilda, mistenker jeg.

Noe sånt.

Og det er nok også noe med vanene, (fra Rødtangen vel).

(Som antagelig Skjold danskekonge var etter, (tror jeg)).

Og et av kun cirka ti ord, som finnes, etter de, det er 'sunne' for sol, har jeg lest, på nettet.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:



PS 11.

De norske folka, (som ei ung og slank Hønefoss-dame viste meg), som bare satt nede på en lugar, på danskebåten, (Stena Saga).

(Den gangen, som jeg møtte Eva Olsen, på Oslo City, og sneik meg med, på Danmarksturen, til klassen hennes, på Gjerdes videregående.

Det første året, som jeg var student, i Oslo.

Studieåret 1989/90).

Kan det ha vært ringen, tro?

Hvorfor satt de bare nede på lugaren?

Det var vel rimelig merkelig.

Hm.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter