Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. februar 2014

Jeg sendte en e-post til Scribd





Gmail - Update/Fwd: Your document has been removed








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Update/Fwd: Your document has been removed











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Fri, Feb 14, 2014 at 2:12 PM




To:
Scribd Copyright Notice <copyright@postmaster.scribd.com>






Hi,

I now tried to log into my Scribd-account, to upload a new document.

It seems my account has been tempered with.
First my password didn't work.

And when I wanted to try to reset it, then it says 'alluah akbar', instead of my nick/username, when I tried to log

What's going on, I was wondering.
Regards,

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Feb 2, 2014 at 3:35 PM
Subject: Re: Your document has been removed
To: Scribd Copyright Notice <copyright@postmaster.scribd.com>



Hi,

is this some kind of sabotage?

Don't you understand that I'm Erik Ribsskog?

This is a book that I have written and own the copyrights for.

I uploaded it to Scribd so to have a back-up there.


Because this is my memoirs that I want to stay on the web, because I try to warn about different employment-cases, etc.

This seems very odd to me.

Is this some kind of false flag-operation?


Erik Ribsskog


On Sun, Feb 2, 2014 at 2:33 PM, Scribd Copyright Notice <copyright@postmaster.scribd.com> wrote:











Scribd: Publish To Millions. Share With Friends. Search Billions of Words.

Hello, johncons --


We have removed your document "Erik Ribsskog - Min Bok 3" (id: 96236971) because our text matching system determined that it was very similar to a work that has been marked as copyrighted and not permitted on Scribd.


Like all automated matching systems, our system is not perfect and occasionally makes mistakes. If you believe that your document is not infringing, please contact us at copyright@scribd.com and we will investigate the matter.


As stated in our terms of use, repeated incidents of copyright infringement will result in the deletion of your Scribd.com account and prohibit you from uploading material to Scribd.com in the future. To prevent us from having to take these steps, please delete from scribd.com any material you have uploaded to which you do not own the necessary rights and refrain from uploading any material you are not entitled to upload. For more information about Scribd.com's copyright policy, please read the Terms of Use located at http://www.scribd.com/terms.





Best regards,



Scribd Support Team

Questions? http://scribd.com/faq

P.S. You can unsubscribe
from this notification or manage your email preferences.


Scribd Inc., 539 Bryant Suite 200, San Francisco, CA 94107, USA

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter