Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. mars 2014

Jeg sendte en e-post til LO





Gmail - Medlemskap








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Medlemskap











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, Mar 5, 2014 at 5:51 PM




To:
LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Cc:
ingwer@svelvik.kommune.no, "postmottak@svelvik.kommune.no" <postmottak@svelvik.kommune.no>, post@utdanningsforbundet.no, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, "post@utdanningsdirektoratet.no" <post@utdanningsdirektoratet.no>






Hei,

jeg søkte om å bli medlem i utdanningsforbundet jeg, (det tidligere lærerforbundet), og ikke LO.

Men jeg sendte kopi til LO, siden jeg har noen arbeidssaker osv., som dere ikke hjelper meg med.


Dette 'hjelpelærer-greiene' tok av, for Myrberg fikk meg til å bli kamerat med Kjetil Holshagen, som så fikk meg til å bli kamerat med Øystein Andersen i Lørenskog, som fikk meg til å bli kamerat med Glenn Hesler i Skjetten, osv. 


Så jeg er jo da som hjelpelæreren, (må jeg si), til alle disse sosiale utskuddene, (må man vel kalle dem).
For Tom Ivar Myrberg var rimelig treig og dum, (hvis jeg kan si det, som hjelpelærer, liksom).


Så om alle disse taperne nå tuller med meg?

Det er vel vanlig det, at tapere, vil tulle, med læreren sin, for å liksom få bort fokuset, fra at de selv, var treige og dumme.

Jeg måtte også være hjelpelærer, for min yngre halvbror Axel, (inne i Oslo), i 1990.


Så dette med Allums assistent, det tok av skikkelig da, (for å si det sånn).

Men jeg var jo bare elleve år gammel, (eller noe sånt), da Allum ba meg være læreren til Myrberg.
(I tillegg til at jeg måtte være elev.


Så dette ville ha gått ut over mine resultater).
Vi var også på Barnas Gård, og der ville jeg ikke henge sammen med Myrberg,  husker jeg.

Jeg hang heller sammen med Carl Fredrik Fallan.

Dette kan ha vært på grunn av det Allum sa, om at jeg måtte være hjelpelærer, for Tom Ivar Myrberg.


Og så har kanskje Tom Ivar Myrberg 'sippet', etter dette, siden at jeg ikke ville 'dulle' med han, på Barnas Gård, (og andre steder).

Hva vet jeg.

Dette 'Allum-tullet' har nok antagelig ødelagt fælt.


En elev kan ikke være både elev og lærer, mener jeg.

Dere kan ikke ha sånne klamme og inkompetente lærere i skoleverket, mener jeg.
Det er en skam for landet.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. Bernhof Ribsskog sin nevø sitt barnebarn


2014-03-05 8:43 GMT+00:00 LO Postkasse LO <lo@lo.no>:
[Quoted text hidden]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter