Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Finansklagenemda

Vedrørende din klage til Finansklagenemnda, FinKN ref 20141108
Inbox
    x
Helle Einstabland Woxholth   
Erik Ribsskog Vi viser til dine henvendelser til Finansklagenemnda i e-postme...
    Mar 28 (3 days ago)
Erik Ribsskog eribsskog@gmail.com
   
Mar 29 (2 days ago)
       
to dnb.no, Helle, bcc: sande.vgs
Hei,

hvem burde jeg kontakte angaaende dette da mener du?

Jeg gikk paa handel og kontor for snart 30 aar siden, saa jeg er ikke
saa oppdatert.

Organisasjonene bytter jo navn hele tiden.

Jeg har ikke stroem og mat i England, og det er irriterende naar
banken behandler meg daarlig.

Dette er uansvarlig, mener jeg.

Erik Ribsskog


On 3/28/14, Helle Einstabland Woxholth
wrote:
> Erik Ribsskog
>
> Vi viser til dine henvendelser til Finansklagenemnda i e-postmeldinger den
> 19. og  26. mars 2014.
>
> Vi kan opplyse om at Finansklagenemnda er et utenrettslig
> tvisteløsningsorgan som tar stilling til tvister av rettslig karakter som
> springer ut av kontraktsforhold  mellom forbruker og finansinstitusjon. Det
> vises til saksbehandlingsreglene for Finansklagenemnda punkt 1,2,3, og 4.
> Saksbehandlingsreglene er tilgjengelige på vår hjemmeside.
>
> De forhold du tar opp i dine henvendelser er ikke slike forhold av rettslig
> karakter som springer ut av kontraktsforhold, som Finansklagenemnda
> behandler. Din klage faller derfor utenfor vårt arbeidsområde, og tas ikke
> til behandling hos oss.
>
>
> Med vennlig hilsen
> Sekretariatet for Finansklagenemnda
> avdeling for Bank, finans og verdipapirfond
>
>
> Helle Einstabland Woxholth
> Advokat MNA
>
> Tlf. direkte: 23 27 29 52
>
>
> Drammensveien 145 A * Postboks 53 Skøyen * 0212 Oslo
> Tlf.: 23 13 19 60 * Faks: 23 13 19 70 * www.finkn.no
> [Beskrivelse: Beskrivelse: Logo_FinKN_liten]
>
>
>
>
>
> ________________________________
>
> Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er sendt
> til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke er rette
> mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten og eventuelle

> vedlegg.
> This communication is intended for the person(s) named above only. It
> contains information that is confidential and legally privileged. If
> received in error, please delete this e-mail and notify the sender.
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter