Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. mai 2014

Enda mer fra Facebook

  • 24. mars
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    det er noen som sier at Axel er død.
    Vet du om det er riktig?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Isa Ingebrigtsen
    Isa Ingebrigtsen
    Det vet jeg ingenting om. Jeg har hverken kontakt med Martin eller familien hans. Men hvis det er sånn så beklager jeg, trist å høre.
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Ok,
    jeg visste ikke at du ikke hadde kontakt med Martin lenger.
    Jeg får prøve å sende til Axel sin svenske samboer-dame.
    Hvis jeg finner henne på Facebook.
    Takk for svar ihvertfall.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei;
    jeg sendte til Ellen og Rahel og Axel sin ste-niese Camilla Ancona.
    Men ingen av dem har svart enda.
    Søstera di er i Sør-England, har jeg skjønt.
    Hu svarer ikke når jeg skriver til henne på foto-Facebook-gruppa hennes.
    Jeg trodde at mora di eide gården Løvås enda.
    Litt rart hvis Martin bor der, hvis dere ikke har kontakt.
    Jeg har nesten ikke kontakt med noen i slekta mi i Norge.
    Ellen og Martin ville ikke sende meg min del av arven etter Ingeborg.
    Og viktige papirer, som jeg hadde på Løvås, (jeg måtte rømme fra noe mordforsøk, eller noe der), har ingen sendt meg.
    Jeg blir også tullet med av britisk jobcentre, og har nesten ikke penger til mat, (for å si det sånn).
    Så det er veldig mye rart, må jeg si.
    Men men.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 21. april
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    Martin sa på Løvås, (like før jeg dro til England igjen, sommeren 2005), at Andrea skulle bo i fjøset, (eller om dere kalte det stallen).
    (Det er mulig at han var sjalu på Andrea sin Østfold-kjæreste, som Martin kalte Andrea sin elsker).
    Hvorfor har Andrea flytta etter meg til England da, hvis hu skulle bo i fjøset?
    Jeg har prøvd å sende til Grete, Andrea, Risto og tante Ellen, men ingen vil sende mine papirer, til England, (attester/vitnemål osv.)., som lå igjen på Løvås etter meg, i 2005.
    Liv Kristin svarer ikke, (enda jeg har sendt til henne, på SMS, Twitter og Facebook).
    Pia har sendt noen penger til meg, for jeg blir tulla med, av britisk kommunist-mafia, på the Jobcentre, men hu hadde visst ikke hørt noe, om at Axel var død.
    Så det var vel bare tull.
    Men Pia svarte ikke om arv, etter bestemor Ingeborg, (som døde i 2009), som jeg ikke har fått noe av, (enda mora til Pia, Axel og meg, døde, i 1999), så vi skulle ha delt vår mors del, av Ingeborgs arv.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Isa,
    jeg fikk litt ekstra arbeidsledighetstrygd i dag, (for the Jobcentre skyldte meg en del penger, som jeg fikk litt av).
    Kan du høre med Andrea, om hun eventuelt vil møte meg i Brighton, Bournemouth eller London?
    (Siden hu nå bor i England, mener jeg).
    Så kunne vi ha diskutert den videre driften av Løvås, og tingene mine som lå igjen etter meg der osv., (for å si det sånn).
    Hu svarer meg ikke på Facebook.
    Men du svarte meg en gang, for noen uker siden.
    Tenkte at Andrea kanskje er sjenert for å være på bloggen min.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei igjen,
    men dere må si fra raskt.
    Før jeg bruker opp pengene.
    For det var ikke så mye ekstra jeg fikk.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter