Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. mai 2014

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Journalistlag





Gmail - VS: Problemer i England








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








VS: Problemer i England











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Fri, May 2, 2014 at 4:12 PM




To:
"Svendsen, Stein" <ss@nj.no>


Cc:
Helle Brynildsen Jahre <hellej@vfk.no>






Hei,



det kan du ikke si naa, mener jeg.



Du skulle ha sagt det foer.



Jeg mener jeg har laert norsk standard i rettslaere.



Saa dette er bare tull mener jeg, naar jeg er i en noedssituasjon her.



Erik Ribsskog



PS.



Sender kopi til hu jeg mener aa huske at laerte meg rettslaere, saa

faar hu rydde litt, haaper jeg.





On 5/2/14, Svendsen, Stein <ss@nj.no> wrote:

> Til Erik Ribsskog

>

> For å bli medlem i NJ må du være etablert med journalistikk som hovedyrke.

> Støtte gis heller ikke for forhold som er oppstått før medlemskap trådte i

> kraft. For øvrig henviser jeg til vårt forige svar.

>

> mvh

> Stein Svendsen, rådgiver, Norsk Journalistlag, Telefon 22 05 39 70

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 1. mai 2014 15:13

> Til: Svendsen, Stein

> Kopi: Helle Brynildsen Jahre

> Emne: Re: Problemer i England

>

> Hei,

>

> myndighetene bare tuller med meg, maa jeg si.

>

> De dikter opp forbrytelser jeg skal ha gjort, bannlyser meg fra diverse

> arbeidsledighetskontorer og stopper arbeidsledighetstrygden min.

>

> Min soester Pia har ogsaa sluttet aa svare meg.

>

> Saa jeg har ikke noen penger til mat, og stroemmen som er ala kontant-kort

> har tatt slutt.

>

> Saa dere maa see paa disse to e-postene mine som at jeg melder meg inn, og

> gi meg arbeidsledighetsstoette.

>

> Jeg har gaatt paa handel og kontor paa 80-tallet, og saann laerte

> rettslaere-Helle oss at det var da.

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> On 4/30/14, Svendsen, Stein <ss@nj.no> wrote:

>> Til Erik Ribsskog

>>

>> Jeg beklager, men Norsk Journalistlag har ingen slike krisefond som du

>> spør etter. Vi har en arbeidsledighetskasse for medlemmer, men så vidt

>> jeg kan se er du ikke medlem. I slikt tilfelle er du dessverre henvist

>> til de rettighetene du måtte ha for sosial støtte hos myndighetene der

>> du måtte befinne deg. Beklager dette. Håper du finner en vei ut av ditt

>> uføre.

>>

>> Vennlig hilsen

>>

>> Stein Svendsen, rådgiver, Norsk Journalistlag, Telefon 22 05 39 70

>>

>> -----Opprinnelig melding-----

>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

>> Sendt: 28. april 2014 00:38

>> Til: Børjesson, Nina

>> Emne: Problemer i England

>>

>> Hei,

>>

>> hva gjør dere journalister når dere er arbeidsledige i England og

>> holder på å sulte ihjel, (grunnet tull fra kommunist-mafian, eller

>> lignende).

>>

>> Jeg har vært journalist for skoleavisa på Berger skole, på 80-tallet,

>> (som del av valgfag), og det er kanskje derfor jeg blir tulla med, lurer

>> jeg.

>>

>> Har også laget Vitseposten, på 80-tallet, (etter ide av Frode Kølner,

>> i Larvik).

>>

>> Har nå johncons-blogg: http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/

>>

>> Finnes det noe slags krisefond, (til mat osv.), for journalister,

>> lurte jeg på.

>>

>> Mvh.

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter