Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. mai 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

sputnik truser

Erik Ribsskog Thu, May 29, 2014 at 1:28 PM
To: Knut T Storbukås
Cc: Colin Simber , Henrik Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Pia Ribsskog , Bjørn Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, Liverpool Direct , Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Runcorn Office , Lars Aasen , Info , Benefits Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, CONTACT-US , Contact-Us , "sande.vgs" , "president@ansa.no"
Hei,
dette er nok bare noen tøysekopper som har tulle-bestilt i mitt navn.
(Noe som vel også skjedde for noen år siden, vel).

Dere får ha lykke til med truse-salget.

Mvh.

Erik Ribsskog
PS.

Jeg pleide å jobbe som butikksjef i Rimi.

Kanskje Rimi har lyst til å selge disse trusene.

Dere får høre med Anne-Katrine Skodvin, (anne-kathrine.skodvin@ica.no), som pleide å være min distriktsjef der.


2014-05-29 8:51 GMT+01:00 Knut T Storbukås <post@sputnik.no>:
Det er kommet en bestilling fra deg på 75 sputnik truser ?
For det første så har vi bare str xl og xxl igjen ,men de er veldig små i str.
Vi skal slutte med disse og bare ha bokser for fremtiden, og de koster 100 pr stk.
Men om jeg skal sende så mange ut av landet så må det betales på forskudd.
Til denne konto nr med Iban og swift .  
BIC:
DNBANOKKXXX
Elektronisk IBAN-kontonummer:
NO3271470543080

Mvh
Vivian Storbukås

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter