Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Riddarhuset

Erik Ribsskog

Fwd: Re: Vedr. Erik Ribsskog

Erik Ribsskog Fri, Jun 13, 2014 at 6:52 AM
To: kansli@riddarhuset.se
Cc: Livland@baltische-ritterschaften.de, Henrik Wedell-Wedellsborg , post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk, Rahel Savoldelli , Colin Simber , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Bjørn Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , Liverpool Direct , Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad , Runcorn Office , Info , Benefits Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, CONTACT-US , Contact-Us , "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press
Hei,

det er bare noe tull.

Dette var noe min onkel Martin lurte meg med på, for å få Larvik
kommune, til å betale støtte, til noen Moelven-brakker, til å ha på
gården, som han bodde.

Og den tyske psykologdama Silke Gjetrang hadde visst startet med en
arbeidsdiagnose, om at jeg skulle være paranoid.

Men jeg fikk aldri noen endelig diagnose, og flyktet til England, i 2005.

(Jeg har ringt Psykiatrien i Vestfold om dette, for en del år siden.

Og jeg har fått papirene om det.

Og såvidt jeg har forstått, så ble jeg skrevet ut, ettersom at jeg
ikke lenger bodde i Norge.

Og det gjør meg trist at min søster Pia driver med bakholdsangrep mot meg.

Hun har aldri vært noen god søster, vil jeg si.

Jeg har tidligere lurt på om hun er en bytting.

Men jeg skal ikke skrive mer til dere.

Jeg har kontaktet den livlandske adelsforeningen, (på mitt ferie-tysk).

Så jeg regner med å høre fra de.

Jeg er også etter Lennart Svenske og Bååt fant jeg ut.

Men det holder vel ikke, å være etter disse, på spinne-siden.

Man skal vel helst være etter de, på sverd-siden.

Takk for svar uansett.

(Hvis det ikke var en forfalskning.

Det høres litt rart ut for meg, at min søster skal skrive sånn om meg,
bak min rygg, må jeg si).

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-06-13 5:23 GMT+01:00 Kansli <kansli@riddarhuset.se>:
> Jag skulle vara oerhört tacksam om du inte skickade flera e-postmeddelanden.
>
> Med vänliga hälsningar
>
> Henric Ankarcrona
> Kanslist
> Riddarhuset
>
> ---------- Vidarebefordrat meddelande ----------
> Från: Kansli <kansli@riddarhuset.se>
> Dato: Fri, Jun 13, 2014 at 06:24 AM
> Ämne: Re: Vedr. Erik Ribsskog
> Till: pia@nfunorge.org
>
> Tack!
>
> Med vänliga hälsningar
>
> Henric Ankarcrona
> Kanslist
> Riddarhuset
>
> Thu, Jun 12, 2014 at 17:13 PM skrev Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>
>
> Hei.
>
> Jeg beklager alle de tullete epostene fra Erik Ribsskog. Han har paranoid psykose og vi i familien hans jobber med å få ham tvangsinnlagt i England eller Norge.
>
> Det beste er å ikke svare på e-postene.
>
> Mvh Pia Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter