Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. juli 2014

Jeg sendte en e-post til RBS

Erik Ribsskog

Complaint

Erik Ribsskog Wed, Jul 23, 2014 at 6:09 PM
To: ~ RBS Customer Relations
Cc: "complaint.info"
Hi,

yesterday I was at your branch in Bootle, at Merseyside.

I opened a student-account with Barclays, in Sunderland, in 2004.

And in 2007, I switched to RBS.

So this is initially a student account.

And in 2009, I got my degree, from my home university, (Oslo
University College).

And I now don't get my jobseekers allowance, (for some strange reasons).

So I wondered if I could have an overdraft for graduates.

(To get money for clothes for job-interviews and travel to
job-interviews, etc.).

I spoke with a brunette Cashier there, (Paula or something?), and a young clerk.

The clerk said I only have three years to get an overdraft for graduates.

But I'm from Norway, so I haven't understood about these overdrafts,
until recently.

And my grandmother died in 2009, and it's been like a horrible
inheritance-brawl, in the years since this.

And I still haven't gotten my inheritance, (even if my mother died in
1999, so I should have gotten some inheritance, after my mothers
mother).

So I try to send a complaint about this.

Since I think you are a bit un-flexible.

I think RBS could be a bit more flexible, (since I'm in a difficult
economical situation, now in this hot summer-weather as well), so I
hope that you can offer me some type of overdraft or emergency-loan or
at least a check-book.

My account is with your branch in Dale St., in Liverpool.

So you can contact them, if you need more information, about my account.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter