Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. juli 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

SV: [www.msm.no] Kontakt oss

Erik Ribsskog Wed, Jul 23, 2014 at 1:28 AM
To: Post Msm
Hei,

dere kunne kanskje prøvd å finne ut hvem disse 'tulle-taterne' er.

Istedet for å le og smile, av dette.

Det er kanskje morsomt for dere.

Men jeg får 'ørten' hundre tulle-eposter, (eller noe sånt), i året.

Så dette er jeg lei.

Så jeg liker det ikke, hvis folk ikke tar dette seriøst.

Erik Ribsskog


2014-07-22 18:18 GMT+01:00 Post Msm <post@msm.no>:
> :-))
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 18. juli 2014 14:27
> Til: Post Msm
> Emne: Re: [www.msm.no] Kontakt oss
>
> Hei,
>
> det er bare noe som tuller med dere, (og meg).
>
> Jeg har aldri løpt maraton, nemlig.
>
> (Jeg har bare gått tre-mila, i militæret).
>
> Det er noen som tuller med meg, (av en eller annen grunn), og skriver mange e-poster, i mitt navn.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2014-07-18 10:17 GMT+01:00 Post Msm <post@msm.no>:
>> Hei Erik,
>>
>> Hvilken startnummer hadde du?
>> Vet du ca. tid som du hadde i mål?
>>
>> Må finne deg på backup videoen.
>>
>>
>> Med vennlig hilsen
>> Midnight Sun Marathon
>> Nils I. Hætta
>> Daglig leder
>>
>> www.msm.no
>> Tlf. 916 31506
>>
>>
>>
>>
>>
>> -----Opprinnelig melding-----
>> Fra: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
>> Sendt: 17. juli 2014 15:54
>> Til: Post Msm
>> Emne: [www.msm.no] Kontakt oss
>>
>> http://www.msm.no/?id=138874
>>
>> Tema: Kontakt oss
>> Fra: Erik Ribsskog
>> E-post: eribsskog@gmail.com
>>
>> Hei
>>
>> Hvilken plass kom jeg på? Finner meg ikke på resultatlisten.
>>
>> Mvh
>> Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter