Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. juli 2014

Jeg sendte en ny e-post til Steffen

Erik Ribsskog

Gjeld

Erik Ribsskog Tue, Jul 15, 2014 at 3:04 PM
To: she
Cc: "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , "HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "agder.lagmannsrett"
Bcc: Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com
Hei Steffen,

dette er fra Ellen igjen.

Hun skriver e-poster, som ingen mennesker kan forstå noe av.

Og hun sender de hele tiden.

Hun virker ikke normal, (for øyeblikket), vil jeg si.

Kan du kontakte henne, og høre om det er noe, som feiler henne?

Dette er også midt oppe i arveoppgjøret, etter Ingeborg.

Det arveoppgjøret har trukket ut, i fem år nå.

Martin og Ellen, (og de norske domstolene), er helt udugelige, vil jeg si.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-15 1:22 GMT+01:00
Subject: Gjeld
To: eribsskog@gmail.com


Hei igjen, Erik.

Du skylder jo meg ca. 750000 kroner.
Siden jeg er verdens snilleste og kuleste tante, og jeg nettopp vant
mye penger i lotto, så tenkte jeg at jeg skulle tilby deg følgende
deal:
Hvis du betaler 150000 kroner i løpet av juli, så glemmer vi de 600000
som er igjen.
Hvis det blir vanskelig å skaffe 150000 i løpet av juli, så kan vi
heller si 200000 innen 31. august.

Du kan velge. Dette er min bursdagspresang til deg. :)

Hilsen Tante

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter