Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. juli 2014

Og enda mer mobbing. (Dette har ikke jeg bestilt)

Erik Ribsskog

Your order (CVPGHX) at Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway

Takeaway.com Mon, Jul 14, 2014 at 10:23 PM

Reply-To: "Takeaway.com"
To: Erika Ribsskog
Your order (CVPGHX) at Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway
Your order reference is: CVPGHX
Your order has been processed and has been sent to Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway

If you have any questions or remarks regarding the order you just placed, please call Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway at 01519221399. For less urgent questions about Takeaway.com just click here.

Beware: you cannot reply to this e-mail! There is a possibility that Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway will try to contact you. Please remain available at the telephone number you provided and keep an eye on your e-mail.

A delivery (depending on the restaurant!) usually takes 45-60 minutes. On Sundays and bank holidays the delivery time may increase. Bad weather conditions and traffic can also delay the delivery of your order. In these situations Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway will normally contact you to inform you about the delay.
Unfortunately Takeaway.com has no influence on the time Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway takes to prepare and deliver your order.

On behalf of Tin Tin Chung Hua Chinese Takeaway, Takeaway.com would like to thank you for your order!
Payment method: Cash
You pay with: £ 20.00

Your order
1x
[English Dishes] Liver Dinner
£ 4.50
1x
[Desserts] Pineapple Fritter in Golden Syrup
£ 2.90
1x
[Drinks] Diet Coca-Cola , 1.5L
£ 2.00
1x
[Extras] Fried Mixed Vegetable
£ 3.00
Delivery costs:
£ 1.00
Total:
£ 13.40

Your address
Erika Ribsskog
Keith Court 10

Keith Avenue
L4 5XJ Liverpool

Telephone 07905206018
Remarks:



More info
Delivery time: ASAP

© 2000 - 2014 Takeaway.com, All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter