Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. august 2014

Jeg sendte en e-post til ICE

Erik Ribsskog

To: Linsey Cromer, Front Line Adminstration Officer

Erik Ribsskog Fri, Aug 1, 2014 at 7:20 PM

To: DWP ICE gateway team
Cc: Contact-Us , CONTACT-US , "emb.london" , admin , Joanne Dalton
Hi,

I'm refering to your letter from 30/7, which I received today, (and
which I attach a scanned copy of).

This letter means that you want to investigate why I haven't gotten my
jobseekers-allowance, from the Jobcentre, on the dates 8/3 to 30/3, if
I should guess.

I also haven't gotten my jobseekers allowance for the dates 23/5 to
9/6, 20/6 to 3/7 and 4/7 to 17/7.

It isn't clear to me, from your letter, how many of these four cases,
that you now want to investigate.

Also, there is an ICE-case, from earlier this year, with the reference
DWP00088/14, (I checked, on my blog now).

That case is regarding that I didn't get my jobseekers allowance, for
the dates 31/1 to 21/2.

When am I going to get the jobseekers allowance for those dates, I was
wondering.

Now it's August, so that payment, was due, around half a year ago.

I think it's a bit long, when I have to wait, for more than half a
year, to get my jobseekers-allowance.

When am I going to get those money, which the Jobcentre 'owes' me, I
was wondering.

Hurry up before I starve to death, I have to say.

Regards,

Erik Ribsskog

2 attachments

ice1.jpg
141K

ice2.jpg
61K

PS.

Her er vedleggene:

ice1

ice2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter