Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. august 2014

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Trondheim

Erik Ribsskog

Tilleggsopplysninger - Bygg og Interiør A/S

Erik Ribsskog Sun, Aug 31, 2014 at 4:05 AM

To: Statsarkivet i Trondheim - seksjon for formidling

Cc: riksarkivet arkivverket , Are Føll , post@frankfoll.no, trondheim-byarkiv.postmottak@trondheim.kommune.no
Hei,

takk for svar!

Min farfar, (i samarbeid med Svelvikbanken, var det vel), kalte
foretaket for 'Bygg og Interiør A/S', allerede i 1978, (se vedlegg).

Så da var det vel kanskje snakk om et annet foretak?

Jeg sender kopi til Riksarkivet, så kanskje de finner ut av det.

Igjen takk for svar.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-08-27 10:24 GMT+01:00 Statsarkivet i Trondheim - seksjon for
formidling <satrondheim@arkivverket.no>:
> Til Erik Ribsskog
> Arkivverkets saksnummer 14/14567
>
> Vedlagt følger svar på henvendelse til Statsarkivet i Trondheim.
>
> Med hilsen
> Gunnar Klippenvåg Sørum
>
> Arkivar
>
> Statsarkivet i Trondheim
>
> http://www.arkivverket.no/trondheim
>
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________


arkiv4.jpg
103K

PS.

Her er vedlegget:

arkiv4

PS 2.

Her er e-brevet fra Statsarkivet i Trondheim:

statsarkivet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter