Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. august 2014

Jeg sendte en e-post til Vanquis

Erik Ribsskog

Vanquis Bank - Refund Offer

Erik Ribsskog Fri, Aug 22, 2014 at 8:26 PM
To: Resolve
Hi,

yes, I have a cheque-book here.

So I'm going to send you a cheque, for the money, that I owe you.

It would have been practical, to get a bit higher credit-limit, (for the bank-holiday etc., since not all supermarkets etc. accept cheques).

Thanks in advance for any help with this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


On Wed, Aug 20, 2014 at 10:48 AM, Resolve <Resolve@vanquisbank.co.uk> wrote:


 





Dear Erik Ribsskog,

Thanks for getting in touch. Unfortunately we are unable to increase your credit limit. However, looking at your account, I can offer you a refund of £12.00 if you pay £20.36 by 27.08.14, this will then bring your account up to date. If this sounds of interest, let me know and I can apply this to your account.
Please note, refunds will not be issued until receipt of the payment above.
Yours sincerely,
Rebeca
Collections Team, Vanquis Bank
Vanquis Bank Limited can be contacted at its registered office, which is at Provident Financial plc , No. 1 Godwin Street, Bradford BD1 2SU.  Registered number 2558509 England. Consumer Credit licence number 532364. VAT number 180555952. Vanquis Bank Limited is authorised and regulated by the Financial Services Authority.  



Resolve


P   Help save the environment. Please don't print this e-mail unless it's absolutely necessary


---------------------------------------------------------------------------

Vanquis Bank Limited. Registered Office: No. 1 Godwin Street, Bradford, BD1 2SU. Registered No. 2558509 England.

Confidentiality. This email (and any attachments) is confidential and intended for the recipient(s) only. This email may include proprietary and/or privileged information. If you receive this email in error, please immediately notify the Vanquis Service desk (servicedesk@vanquisbank.co.uk) and then immediately and permanently delete the email (and any attachments). Do not show, distribute or copy the contents of this email or any attachments to anyone.

Warning. Although Vanquis Bank has taken reasonable precautions to ensure that no viruses are present in this email or attachments, the security of internet communications cannot be guaranteed and therefore, Vanquis Bank will not accept any liability for loss or damage arising from receipt of this email including any attachments.

Any statements or opinions contained in this email or attachments are those of the author and do not necessarily reflect the views of Vanquis Bank.

--------------------------------------------------------------------------------

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter