Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. september 2014

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

dagen i dag

Erik Ribsskog Sat, Sep 6, 2014 at 9:28 PM
To: Arne Mogan Olsen
Cc: Pia Ribsskog
Bcc: "drammen.tingrett" , "HRET (postmottak)" , "post@sivilombudsmannen.no" , "mail.bxl" , hsk@efta.int
Hei,

det blir som noe kveming, det her, for meg.

Min plan A, er å finne meg bolig selv.

Plan B er å flytte inn hos Pia.

Du trenger ikke å blande deg.

NAV og sånn, det tar jeg selv.

Slutt å blande deg opp i ting, som ikke er din business.

Jeg skal kontakte Pia, når jeg dukker opp, i Norge.

Og jeg skal prate med henne, om arv, etter deg og Haldis, osv.

Og så tar jeg det derfra.

Jeg stoler ikke på deg, det virker som at du har begynt med noe
'tater-greier' her, for meg.

Vennligst ikke send meg fler e-poster.

Erik Ribsskog


On 9/6/14, Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> wrote:
> jeg må si deg at mye av det du skriver om kan jeg ikke svare på. det jeg
> kan svare på er at når du kommer til gamlelandet så må vi snakke om alle de
> gamle tingene fra før. det er mye som har forandret seg siden du bodde her.
> vi har blant annet hatt en NAV omorganisasjon som jeg skal forklare deg om.
> de andre tingene er det idag ikke mulig å svare på nå.jeg skal i morgen
> snakke
> med Pia. så tar jeg kontakt. sov søtt. jeg tar kvelden nå.
>
>
> arne
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter